• وبلاگ : بشارت حق
  • يادداشت : انسان و دنيا در نگاه امام صادق عليه السلام
  • نظرات : 2 خصوصي ، 9 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + اشنا 
    سلام
    اگربتونيم...
    پاسخ

    سلام ممنونم از حضورتون. انشاالله اميد به خدا و اهل بيت...
    سلام
    خواستم از مواضع بحق و با بصيرت شما در وبلاگ ندايي از درون تشکر کنم . چند ماه هست که با اين آدم بقول خودش دورگه در حال مباحثه هستم . شکي براي بنده نمانده که دستش با تيم مشايي در يک کاسه است . همان اول به اين فرد گفتم که آماده ي مناظره آنلاين يا حضوري هستم اما فرار کرد . کارش به توهين به شهيد و شهادت هم رسيد . از نظر سواد ديني و سياسي نزديک صفر است و ابدا قوه تحليل ندارد . کامنت هايي هم را که نمي تواند پاسخ دهد سانسور ميکند . شما ببينيد همه ي طرفدارن و تمجيد کنندگان از مطالب و تحليل هاي آبکي اش ، بي نام و نشان هستند و گاه ادبيات شان يکي ست . به خودش هم گفتم که کاملا معلوم است نظر سازي ميکني .
    اما تمامي منتقدين اش با اسم و آدرس نقدش ميکنند .
    به من مي گويد فاشيست چون بارها دورگه بودنش را به رخش کشيدم ، آنهم نه براي تحقير که به دليل اينکه واقعا احمقانه مي نويسيد و شناخت درستي از ايران ندارد . به سايت هاي طرفدار مشايي هم مدام مطلب ميدهد و باهم هستند . به ما که منتقد مشايي و احمدي نژاد هستيم هم مدام ميگويد وهابي ولايتمدار ! ميگويد دوستي با مردم اسرائيل و اشتباهات اين شخص مربوط به گذشته بوده است و نبايد به آن پرداخت . اين دقيقا منظق وهابيت در برخورد با شيعيان است . در بقيع يکي از شيوخ وهابي همين استدلال را در روز شهادت حضرت زهرا براي بنده آورد .
    غرض از مزاحمت اين است که خواستم اول تشکر کنم و دوم يادآوري کنم که روش اين فرد توهين به اشخاص است تا آنها را عصباني و يا از نظر گذاشتن منصرف کند
    يا علي
    پاسخ

    سلام علي جان. ممنونم از توجهت. بله در همين نظر قبلي منطق ايشون قابل مشاهده هست. و هر شخص منطقي و البته عالم به مسائل روز بعد از خوندن مطالب و لاطائلاتي که ايشون سر هم مي کنند پي به اين مطلب مي برند که ايشون و امثال ايشون در حال دست و پا زدن و زمينه سازي براي افکار يکسري اشخاص هستند که البته فهم مردم و جوانان مانع از گسترش اين افکار شوم خواهد شد.من هم از شما بخاطر حضورتون، احساس وظيفه تون نسبت به حقيقت گويي و اهتمام به بصيرت دهي متشکرم.علي يارت
    سلام عليکم!

    امام خامنه ايدر 3 ارديبهشت و در حاليکه رئيس جمهور خانه نشين است::::: در داخل ذهنها را بردند به اين سمت که بله! رئيس جمهور حرف رهبر را گوش نکرده! جلوي دستور رهبر ايستاده!:::: منظورشان ساده لوح هايي مانند شماست! و کساني که ساده لوح هايي چون شما را کوک مي کنند!
    مرا ياد جماعتي مي اندازي که علي مي گويد سخن مرا ببينيد، اما آنها فرياد ميزنند: لا حکم الا لله! بدون اينکه بفهمند چه کسي اين را جا انداخته... .

    پاسخ

    از اظهار لطفتون ممنونم. در جوابتون يه بيت شعر مي خونم: تامرد سخن نگفته باشد عيب و هنرش نهفته باشد. گاهي نوع حرف زدن، شخصيت انسان رو نشون ميده.... ----------------------------------------------------------اين رو هم براي بازديد کنندگان گرامي مي گذارم که بدونيد اين متني که ايشون گذاشتند جواب کدوم حرف بنده است:: ------------------------------------------------------------------------------------------------سلام مطالب رو خوندم.به نظر من اين دست و پا زدن براي اينکه جناب آقاي احمدي نژاد رو پاک نشون بدين و اينکه هيچ اشتباهي تا حالا نکرده يه تلاش احمقانه است.(البته با عرض معذرت)بخاطراينکه بعضي از رفتارهاديگه توجيه بردار نيست.چون دقيقا کار شما کار همون cnn هست که ازش حرف زديد.اگر اين شبکه سي ان ان براي انحراف اذهان جهان، درترجمه حرفهاي احمدي نژاد بصورت زنده "عمدا" اشتباه مي کند. و بعد به قول خودتان يک روز بعد يکي دو بار معذرت خواهي مي کند اما کاري را که مي خواسته کرده و نتيجه اي را که مي خواسته تا حدودي گرفته.شما هم داريد همين کار را مي کنيد. ايشان (جناب دکتر احمدي نژاد) بطور مسلم و قطعي اشتباهاتي داشته اند و دارند. و اينکه الان شما ايشان رو مبرا از هر خدشه مي کنيد واقعا بي معناست.من که اصلا دليلي نمي بينم که بخواهم به حرفهاي شما جوابي بدهم. همين مقدار هم که گفتم براي اين بود که بدانيد تلاشي بي ثمر خواهد بود . دم از تخريب چهره ها مي زنيد که اي واي چهره ايشان رو دارند تخريب مي کنند اما خودتان دست روي هر کسي که مي خواهيد مي گذاريد و راحت تخريب مي کنيد بدون اينکه کمي به مقدمه و موخره حرفاي او توجهي کرده باشيد.دم از حمايت مقام عظماي ولايت از احمدي نژاد مي زنيد و راحت روي سرپيچي هاي واضحش از دستورات رهبري سرپوش مي گذاريد. به قول يه ضرب المثل ايراني" آدم دم خروس را قبول کند يا قسم حضرت عباس را!!!!" .دم از اين مي زنيد که چرا ب ي ع ق ل ما را فرض مي کنند بعضي ها و ... اما خودتان با اين مطالب تاريخ گذشته به فهم اکثر مردم ايران توهين ميکنيد.رفتار ولايتمداري را ما از شهيد صياد شيرازي ياد مي گيريم از شهيد مطهري ياد مي گيريم از شهيد همت از شهيد زين الدين ياد مي گيريم از خود مقام معظم رهبري در مقابل امام خميني ره ياد مي گيريم... اما در هيچ جاي اينها ولايتمداري به سبک احمدي نژاد را نديده بوديم!!!!!لذا در پايان عرايضم تاکيد مي کنم:اين مطالب شما نوشدارو بعد از مرگ سهراب است و غير از اتلاف وقت ديگران که (گناهش بر گردن شماست) هيچ فايده اي ندارد


    سلام دوست عزيز

    وب پرمحتوايي داريد

    انشاالله که موفق باشيد

    پاسخ

    سلام حميد آقاي گل. خوش اومدي . ممنونم از حضور قشنگت. شما هم موفق و مويد و پيروز باشيد.
    salam doste aziz.mamnon az inke vase khondane matalebe weblogam vaght gozashtid va nazarate pasandidei dadid
    webloge aramesh bakhshi darid
    ya ali madad

    پاسخ

    سلام دوست عزيز. ممنونم از حضورتون. همچنين از اينکه لطف داشين تشکر. خوشحاليم بازم تشريف بيارين.علي يارتون
    سلام عزيزدلم
    چرابراي دست بوسي خدمت نمي رسي؟
    -اين دوآيه دقيقا تعبيرخواب زمستاني مردم دنياست:
    شب وروز دارن دنبال چيزي نفس نفس ميزنن که تقديرش دست خداست اگه هم بياد زودگذره وآميخته به تلخيها وبراي کسي تضمين نشده ولي ازخوشبختي ابدي که فقط به دست خودشون رقم ميخوره غفلت ميکنن.
    به اين ميگن صد در صداحمق.
    قبول داري؟
    پاسخ

    صد در صد... سلام سيد جون . قربون قدمات صفا آوردي چشم واسه دست بوسي هم ميايم. خوشمان آمد ز آمدنت....