سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بشارت حق

عاشقانه می گویم؛ این عشق الهی است..

 

 

چرا وحدت؟


چـــــــــــــــرا  وحـــــــــــدت

 

دراین بیان این موضوعات بیان شده است:

  • ضرورت وحدت امت اسلامی
  • اصول وحدت اسلامی
  • راهکار دشمن برای تفرقه بین مسلمانان
  • راهکاری برای مقابله با حیله دشمنان
  • گزیده ای از بیانات امام خامنه ای حفظه الله در مورد وحدت شیعه و سنی

 

 برای مطالعه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

باسمه تعالی

واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا. (آل عمران/103)

 

مقام معظم رهبری (حفظه الله):

مسئله‌ى وحدت را باید جدى گرفت. من درباره‌ى وحدت کلمه‌ى مردم خیلى صحبت کردم، یک خصوصیات و شاخصهائى هم گفتم. صرف اینکه کسى بگوید ما طرفدار وحدتیم، کافى نیست؛ شاخصهائى دارد، علامتهائى دارد.    1389/07/27

---

یکی از دستمایه های این وهابیت ملعون نوشته ها و نقل ها و بعضا سخنرانی ناشیانه بعضی ناآگاهان از شیعه است که موجب می شوند این وهابیت در هنگام کشتن و سربریدن از شیعیان این صداها را پخش کنند. از جمله ریگی که در هنگام سربریدن شیعیان سخنرانی و برخی صداهای پخش شده در برخی مجالس شادی ربیعیه بوده و در هنگام پخش کردن این صوت ها به بدترین وضعیت سرشیعیان را می بریدند.

لذا اگر این چند اصل را بدانیم و به همدیگر گوشزد کنیم و رعایت کنیم خطر تفرقه در دنیای اسلام و شیعه کشی و استفاده دشمن اسلام از این موقعیت به حداقل خواهد رسید و دستمایه ای برای دشمنان اسلام و مسلمین برای دامن زدن به حرکات وحشیانه و .. نخواهد بود.انشاءالله.

 

اصول وحدت اسلامی

 اصل مودت و برائت

محبت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در دنیای اسلام امری غیر قابل انکار است که علاوه بر آیه مودت در قرآن در روایات شیعه و اهل تسنن نیز بر این امر تصریح شده است. و برائت از مشرکین و کفار و منافقین نیز از اموری است که در قرآن به آن پرداخته شده است. 

این نکته خیلی مهم است که ما برای ایجاد مودت و اعلام برائت از چه شیوه ای استفاده می کنیم. باید بدانیم که گرد هم آمدن و ذکر فضائل اهل بیت علیهم السلام بهترین روش نشان دادن مودت و برائت ماست و اگر بهانه بعضی برای برپایی جلساتی که در آن به فحاشی و حرکات نادرست پرداخته می شود به بهانه برائت و رفع قلم! بدانیم که با تعطیلی مجالسی که در شأن اهل بیت نیست و موجب دشمن تراشی برای اسلام و تشیع می شود, برائت کنار گذاشته نمی شود. 

مسلما اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام راه های بهتری برا اعلام برائت از دشمنان داشتند که در تاریخ مذکور است و اثری از این رفتارهای نادرست به بهانه رفع قلم و برائت در سیره اهل بیت علیهم السلام نیست.

 اصل حفظ وحدت:

در آیه شریفه قرآن خطاب به همه مسلمانان و ایجاد امه واحده آمده است: واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا. (آل عمران/103) که ای مسلمانان به یاد آرید که چگونه دشمن یکدیگر بودید، و او میان دلهای شما، الفت ایجاد کرد، و به برکت نعمت او، برادر شدید! و شما بر لب حفره‌ای از آتش بودید، خدا شما را از آن نجات داد. در این آیه این وحدت مایه هدایت شمرده شده است. حال اینکه دشمن این نقطه حساس را نشانه گرفته است و با هر وسیله ای بر طبق نفاق و جدایی می کوبد و ناآگاهان از شیعه و سنی با این صدای طبل دشمن می رقصند!

 اصل حفظ حدود الهی: 

که با عمل و قول و نوشته و .. خود موجب شوند حدود الهی زیر پا گذاشته شود و عمل آنها بهانه ای باشد برای شکستن حدود الهی, در زمره ظالمین قلمداد شده اند. وَمَنْ یتَعَدَّ حُدُودَ اللَّهِ فَأُولَئِکَ هُمُ الظَّالِمُونَ(البقرة/229(

 اصل حفظ شئون اخلاقی:

درسیره نبوی و اهل بیت علیهم السلام احترام زیادی نسبت به دستورات دین و حفظ آداب و اخلاق اسلامی آمده است که با مراجعه به سیره ایشان قابل درک می باشد. آیا اهل بیت اجازه حرف رکیک و زشت و فحش داده اند؟ حتی حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام در قائله ی خوارج با همسر پیامبر صل الله علیه و آله به بهترین نحو رفتار کردند.

 اصل اولویت حفظ نفوس مسلمانان:

وقتی ما می بینیم بعضی از حرکاتی که هیچ ضرورت دینی پشت آنها نیست و هیچ مبنایی در سیره اهل بیت علیهم السلام ندارد موجب می شود جان مسلمانان و شیعیان به خطر افتد و به بهانه همین اعمال و رفتار و سخنان شیعیان مثله شوند و سرآنها بریده شود, آیا باز هم دلیلی بر ادامه این نوع منش ها وجود دارد؟

نقل قول از آیت الله جاودان:

 ایشان (یکی از طلاب شیعه) به دست عوامل ریگی گرفتار شده ­بود؛ آن­ها یک مجموعه بزرگی از شیعیان را از هر طرف ­دزدیده بودند. در آن­جا هم شکنجه و شلاق برقرار بود و با فاصله­هایی، سر می­بریدند. ایشان تعریف می­کرد که یک نوار سخنرانی در اصفهان که خیلی هم سرو صدا داشت را ابتدا پخش می­کردند. سخنرانی علنی که نوارهایش {منتشر شده است}. لعن و سبّ کرده ­بود. هروقت می­خواستند سر یک نفر را ببُرند، این نوار را می­گذاشتند، خون­شان به جوش می­آمد و بعد، سر می­بریدند. خُب ثوابش برای آن آقایی که سخنرانی کرد و آن­هایی که پای منبر خندیدند و کف زدند! آن­هایی که تشویق کردند، آن­هایی که دعوت کردند، ثوابش به آن­ها هم می­رسد!

 

 اصل جلوگیری از مقابله به مثل:

اگر دشمن بخواهد همان کاری را که برخی از ناآگاهان ما انجام می دهند انجام دهد و مقابله به مثل کند, به مراتب سختی آن برای شیعیان بیشتر خواهد بود و ضربات سخت تری به مقدسات مسلمانان و تشیع زده خواهد شد. هنوز شیعه از 25 سال خانه نشینی حضرت امیر المومنین علی علیه السلام و سب و لعن ایشان در منابر دلی پر درد دارد.

در پایان به دو راهکار اشاره می کنم یکی از طرف دشمنان اسلام و یکی برای مقابله با دشمنان تا بلکه با هوشیاری و بصیرت در عمل بتوانیم موجبات وحدت امت اسلام و کلمه واحده را فراهم آوریم.

 

راهکار دشمن برای تفرقه بین مسلمانان

دشمن وقتی می بیند عشق و مودت به اهل بیت علیهم السلام را از دل مومنین خارج کند و وقتی می بیند مسلمانان دست از برائت برنمیدارند، حیله ای می کند تا این مودت و برائت را به نفع خود تمام کند و سمت و سویی که می خواهد به آن بدهد تا آن اثری که مومنین از برائت و مودت دنبال می کند نه تنها دست نایافتنی باشد بلکه موجب تفرقه بیشتر و دور شدن از مکارم اخلاق و سنت اهل بیت علیهم السلام شود.

 

راهکاری برای مقابله با مکر دشمنان با حفظ برائت و مودت:

ما اگر بخواهیم برائت خود را نشان بدهیم چرا به شیوه قرآن عمل نکنیم! ما باید لعنت را به جای مصداق روی ملاک ببریم. ملاکهایی از قبیل : شرک. کفر. نفاق. غصب. و ..

عده ای که در شبکه های ماهواره ای تحت نامهای منتسب به ائمه علیهم السلام مشغول سب و لعن مصادیقی از گذشته هستند خود در دام مصادیق نفاق و شرک و کفر کنونی گرفتار هستند و در لوای آمریکا و انگلستان و وهابیت مشغول به خوش خدمتی هستند.

 

گزیده ای از بیانات امام خامنه ای حفظه الله: (ذکر بیانات ایشان در خصوص وحدت کلمه)

و من توصیه‌ام به مسئولان کشور، به نخبگان سیاسى، به برگزیدگان و برجستگان دینى، به آنهائى که منطقه‌ى نفوذ کلمه‌اى در میان مردم دارند، این است: تا آنجا که میتوانند، بر روى این اتحاد و انسجامِ باارزش ملت ایران تکیه کنند؛ ایمان به خدا و اتحاد، دین و اتحاد کلمه؛ این دو چیز است که میتواند کشورها را، ملتها را روى پاى خودشان نگه دارد؛ قدرت مقاومت به آنها بدهد؛ و ملت ایران بحمدالله از این دو برخوردار است  .1392/05/18

یک مسئله‌ى اساسى دیگر، مسئله‌ى وحدت است. امروز به شما عرض کنم: برادران! خواهران! ابزارى که در دست دشمنان ما میتواند فعال شود و از آن حداکثر استفاده را دارند میکنند، اختلافات است؛ اختلاف شیعه و سنى، اختلاف قومیتها، اختلاف ملیتها، تفاخرهاى غلط. مسئله‌ى شیعه و سنى را دارند بزرگ میکنند، سعیشان این است اختلاف ایجاد کنند. مى‌بینید در کشورهاى اسلامى، در همین کشورهاى انقلاب کرده، اختلاف ایجاد میکنند؛ در نقاط دیگر دنیاى اسلام اختلاف ایجاد میکنند؛ همه باید بیدار باشند، همه باید هشیار باشند. غرب و آمریکا دشمن دنیاى اسلام است؛ با این چشم باید به حرکات آنها نگاه کرد. تحریک میکنند، سازمانهاى جاسوسى‌شان مشغول فعالیتند؛ هرجا دستشان برسد، تخریب میکنند.    1391/09/21

و اتحاد؛ اتحاد. این مسئله‌ى اتحاد و وحدت کلمه‌ى در میان مسلمانان و امت اسلام با یک نگاه؛ و در میان ملتهاى مسلمان در هر کشورى، اتحاد میان مردم کشور و ابعاض گوناگون این ملتها، مهم است؛ در مورد ما هم همین صادق است. اینى که ما مکرر عرض میکنیم به جناحهاى سیاسى، به مسئولین محترم براى حفظ وحدت، به کسانى که داراى منبر گفتگو هستند؛ چه روزنامه، چه پایگاههاى اینترنتى، چه بلندگوهاى گوناگون دستگاههاى اجرائى و غیر اجرائى، توصیه‌ى ما دائماً به دوستان، برادران، مسئولان، صاحبان قلم، صاحبان بیان نسبت به امر وحدت، به خاطر این است که وحدت یک عنصر عظیم است و کشور ما با اتحادى که خوشبختانه ملت دارند - که این اختلافات گوناگون نتوانسته است خوشبختانه ملت را تجزیه کند - یکپارچگى‌اش در حد بالائى محفوظ مانده است1391/09/01


امروز کسانى و دستهائى را که براى ایجاد اختلاف بین شیعه و سنى به شیعه تهمت میزنند، بدگویى میکنند، اختلاف‏افکنى میکنند، ببینند. از این طرف هم همین جور؛ یک کسانى از این طرف احساسات برادران مسلمان خودشان را تحریک میکنند، جریحه‏دار میکنند، آزرده میکنند. دنیاى اسلام باید متحد باشد. امروز دنیا این را میخواهد. امروز نیازهاى جامعه‏ى اسلامى این را میطلبد که جوامع اسلامى با هم باشند، در کنار هم باشند، اتحاد و اتفاق داشته باشند، نگذارند دشمنانى از ضعف آنها استفاده کنند؛ دشمنانى که خودشان به طور طبیعى قدرتى ندارند. اسرائیل چیست؟ دشمن صهیونیستى در مقابل یک میلیارد و نیم مسلمان عددى نیست؛ به حساب نمى‏آید. اختلاف در دنیاى اسلام -این ضعفى که در درون دنیاى اسلام است- موجب میشود که دشمن ضعیف بتواند راه خود را پیدا کند، یارگیرى کند، از بین برادران مسلمان دشمن براى خود یارگیرى کند.

این مسئله را ملت ایران هم باید توجه داشته باشند. ما یک ملت متحدیم؛ اسلام ما را متحد کرد؛ انقلاب ما را بیدار کرد؛ دلهاى ما را به هم نزدیک کرد؛ انگیزه‏هاى ما را در هم تنیده کرد؛ به هم پیوند زد؛ شدیم یک مشت محکم و مقتدر در مقابل دشمنان نظام اسلامى و دشمنان اسلام و مسلمین و دشمنان ایران. دشمنان منتظرند این اتحاد کلمه را به هم بزنند؛ بین مردم ایجاد نفاق کنند؛ ایجاد اختلاف کنند؛ برادران را در مقابل هم قرار بدهند؛ باید ملت ایران هوشیار باشد   .1388/04/15

 دشمنان دین، مستکبران و اداره‌کنندگان جبهه‌ى ضد اسلام بدانند که امت اسلامى در مقابل آنها متحد و متفق است؛ گمان ایجاد اختلاف را از خودشان دور کنند؛ مأیوس بشوند از اینکه بتوانند بین ما اختلاف ایجاد کنند. مبلّغین ما، آحاد مردم ما، مدیران ما، پیروان گوناگون مذاهب ما، سنى ما، شیعه‌ى ما، همه باید حواسمان به این باشد؛ مراقبت کنیم، نگذاریم دشمن با ایجاد اختلاف بین ما - که ما خشمهاى خودمان، غضبهاى خودمان را علیه خودمان و در درونِ خودمان به کار ببریم - خودش را از مقابله‌ى با خشم امت اسلامى نجات بدهد؛ این خطاى بزرگى خواهد بود  .1391/07/03

دشمنان با تبلیغات خود، با جنگ روانى خود، با تلاشهاى موذیانه‌ى گوناگون خود سعى مى‌کنند بین صفوف ملت ایران اختلاف بیندازند؛ به بهانه‌ى قومیت، به بهانه‌ى مذهب، به بهانه‌ى گرایشهاى صنفى، وحدت کلمه‌ى ملت را از بین ببرند؛ علاوه‌ى بر این، در سطح دنیاى اسلام هم یک تلاش وسیع عمیقى از سوى دشمن محسوس است براى اینکه میان ملت ایران و جوامع گوناگون مسلمان دیگر فاصله بیندازند؛ اختلاف مذهبى را بزرگ کنند؛ جنگ شیعه و سنى را در هر نقطه‌اى از دنیا که ممکن باشد، به وجود بیاورند و عظمت و ابهت ملت ایران را در میان ملتهاى دیگر - که روزبه‌روز بحمدالله تا امروز بیشتر شده - از بین ببرند.1386/01/01

 

آدرس تمام بیانات رهبری سایت  http://farsi.khamenei.ir  می باشد.

 

 

مهدی مهدوی




طبقه بندی: وحدت اسلامی شیعه و سنی

چهارشنبه 92 دی 25 | نظر
مهدوی

غنچه ای بوده ام از جنس بهار/پرحرارت شدم از پرتو خورشید بلند/سرد گشتم از سایه بی شیله ابر/ سرخوشم با گل یاسی که به هر صبح سحر/ با شمیمی که زجان می روید/می نوازد دل را/ و سپاس از کرم و لطف خدا/و به امید قدمهای خوش یار به چشم/ بی دل فردایم.. (مهدوی)

 



در این وب
در کل اینترنت

موضوعات

عاشقانه می گویم (54)

کمان ابرو (31)

مهدوی (28)

امام خامنه ای (15)

امام زمان (14)

خدا (14)

بشارت حق (13)

عشق (8)

عاشقانه (7)

مهدی مهدوی (5)

kamanabroo (5)

مقام معظم رهبری (5)

رهبری (5)

گناه (4)

ظهور (4)

حضرت زهرا (4)

آقا (3)

اربعین (3)

امام زمان عج (3)

دلم گرفته (3)

قرآن (3)

کمان ابرو (3)

سبک زندگی (3)

سیداحمد خمینی (2)

شهادت (2)

شیطان (2)

دولت (2)

دل (2)

امام رضا (2)

دعا (2)

دنیا (2)

مادر (2)

غفلت (2)

شعر (2)

علم (2)

امام سجاد علیه السلام (2)

امام صادق (2)

انتظار (2)

امام حسین (2)

آیت الله سیستانی (2)

اشک (2)

حضرت زهرا سلام الله علیها (2)

چرا (2)

حرکت (2)

حضرت فاطمه (2)

جمعه (2)

بیا (2)

لبیک یا خامنه ای (2)

نگاه (2)

نور (2)

نماز (2)

همت (2)

وحدت اسلامی (2)

وحدت بین شیعه و سنی (1)

وحی (1)

وعده الهی (1)

وفا به عهد (1)

ولایت (1)

ولایتمداری (1)

ولی امر مسلمین (1)

وکیل (1)

یا ایها العزیز (1)

یااباعبدالله (1)

یابن الحسن (1)

یار (1)

یافاطمه الزهرا (1)

یه بچه (1)

کار (1)

کلیپ صوتی (1)

همسر امام خامنه ای (1)

همسر پیامبر (1)

هیئت (1)

والفجر8 (1)

نماز و اهل بیت (1)

کمان ابرو، پازل،جورچین،مهدوی،خدایا،زندگی،خواسته،عاشقانه می گویم، (1)

کوه (1)

نوشت (1)

نی به نی (1)

نیمه شعبان (1)

هدیه (1)

هسته ای (1)

هفته دفاع مقدس (1)

هلا (1)

نگرانی (1)

مهدی (1)

لیوان (1)

عقد ازدواج (1)

مهدی موعود (1)

مهدی هاشمی (1)

مهر (1)

مهربونی (1)

موضوع انشا (1)

موعظه (1)

می بیند (1)

می کشی (1)

میزبانی (1)

میلاد (1)

میلاد حضرت علی اکبر ع مبارک (1)

میلاد حضرت معصومه (1)

ناامیدی (1)

نامه محبت انگیز امام به همسرش (1)

نان (1)

نبش قبر حجر بن عدی (1)

ندای هل من ناصر (1)

نصایح امام جواد علیه السلام (1)

نظام (1)

نفاق (1)

نگار آشنا (1)

بیداری اسلامی (1)

پایان ماه صفر (1)

پویا بیاتی (1)

پیام (1)

پیام تسلیت (1)

پیام فاطمیه (1)

پیام مقام معظم رهبری (1)

پیامبر اکرم و آخرالزمان (1)

تایید (1)

تبریک (1)

تبریک،عیدفطر،سادگی،یکرنگی،خدایی،تعارف،استراحت،عشق،کمان ابرو،مهدو (1)

تحف العقول (1)

تخریب کعبه و پیدایش مار (1)

تسلط (1)

تعجب (1)

تلفن (1)

تمرین وجوه شرعیه (1)

تندرو (1)

تنها (1)

تنهایی (1)

تهذیب (1)

توبه (1)

توکیستی (1)

تکلیف (1)

جاده (1)

جمعه،امام زمان،منتظر،انتظار،نشونه،نشانه،کمان ابرو،مهدوی،عاشقانه (1)

جمعیت (1)

جمکران (1)

جهاد زن (1)

جهنم (1)

جوانان (1)

جوون (1)

بشارت منجی (1)

بصیرت (1)

بقیع (1)

بمب گذاری (1)

بنرمحرم (1)

بنی صدر (1)

بهشت (1)

بهمن (1)

بی نهایت (1)

حضرت فاطمه سلام الله علیها (1)

حضرت محسن (1)

حضرت معصومه (1)

حضرت مهدی عج (1)

حضور مردم (1)

حماسه (1)

حماسه اقتصادی (1)

حماسه سیاسی (1)

حکم جهاد (1)

خاطرات لاریجانی (1)

خدا بود و دیگر هیچ (1)

خدا هست (1)

خسته (1)

خشوع (1)

خلیفه خدا (1)

خودکشی (1)

دارا که باشی (1)

دانشجو (1)

دانلود (1)

درس (1)

درس خارج (1)

دریا (1)

دریام کن (1)

دستاورهای مذاکرات (1)

حسن روحانی (1)

حسین (1)

حضرت آقا (1)

حضرت آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی (1)

حضرت امام (1)

حضرت جواد الائمه (1)

حضرت خدیجه (1)

چرا عزاداری (1)

چرا گریه بر حسین (1)

چگونه (1)

حدیث (1)

حرف (1)

حرم (1)

حضرت علی (1)

حضرت علی اصغر(ع) (1)

اشک اسمون قشنگه (1)

اصل و فرع (1)

اعتدال (1)

اعتماد به خدا (1)

اقتصاد غربی (1)

اگر جام مرا بشکست لیلی/چرا با دیگرانش بود میلی!--اگر با دیگرانش (1)

العالم بزمانه (1)

الهام چرخنده (1)

امام باقر(ع) (1)

امام جمعه (1)

امام جواد علیه السلام (1)

امام حسن مجتبی(ع) (1)

امام حسن(ع) (1)

آیت الله مهدوی کنی (1)

آیت الله نوری همدانی (1)

ائمه (1)

اخلاص (1)

9 دی (1)

امام خامنه ای حفظه الله (1)

امام خمینی (1)

اروند کنار (1)

از من بگو (1)

ازدواج (1)

ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه علیهما السلام (1)

استجابت (1)

استفاده (1)

استقبال از شهدا،حسرت، عاشقانه می گویم، کمان ابرو (1)

اسلامی (1)

آقا بیا (1)

آگاهی (1)

آه (1)

آبان (1)

آخرالزمان (1)

آخرخط (1)

آرام (1)

آرامش (1)

آشفته (1)

انتقاد سیداحمد از دولت هاشمی (1)

انسان (1)

انکار واقعیت (1)

اهمیت نماز (1)

اوضاع کنونی (1)

ایمان (1)

ایمان مردم (1)

با لینک مستقیم (1)

باران (1)

باقی (1)

باید (1)

برادری دینی (1)

برای اینکه خدا (1)

برای خدا (1)

برجام (1)

برکت (1)

بسیجی (1)

بشارت (1)

بشارت بهشت (1)

امام صادق علیه السلام (1)

امام صادق(ع) (1)

امام علی (1)

امام علی النقی، امام هادی، نقی، کمان ابرو، عاشقانه می گویم، شهاد (1)

امام هادی علیه السلام (1)

امامنا الخامنه ای (1)

امان (1)

انار (1)

انتخاب (1)

انتخابات (1)

انتخابات 92 (1)

انتخابات آزاد (1)

علما (1)

علی (1)

علی مطهری (1)

عملیات روانی (1)

عنصر (1)

عید نوروز (1)

عیدی (1)

غرور (1)

شعر. اشعار (1)

شعرامام زمان (1)

شفاعت (1)

شلمچه (1)

شناخت زمان (1)

دلم گرفته ای دوست (1)

دلواپسی (1)

عاشقا (1)

ف ی ل ت ر ش ک ن (1)

فاطمیه (1)

فانی (1)

فتنه (1)

فرزند آوری (1)

فرصت (1)

فقاهت (1)

فیلم (1)

فکر (1)

قبولی اعمال (1)

قرائت خطبه عقد (1)

قم (1)

قیامت (1)

کار (1)

عاشقانه می گویم،شهید،عید،میلاد امام زمان، نیمه شعبان،دختر شهید،ع (1)

عاشقی (1)

عالم به شرایط زمان (1)

عبور (1)

مادرمن (1)

ماهی و دریا (1)

ماوراء (1)

مایه آرامش (1)

مجلس (1)

محسن بن زهرا (1)

محمود احمدی نژاد (1)

مذاکرات هسته ای (1)

مذاکره (1)

مراجع تقلید (1)

 

مطالب اخیر

هنوز هم اشک می ریزم

یک کانال تلگرامی مخصوص خانما

استدلال حضرت فاطمه (س) با قرآن بر ارث فدک

این روزها مادرم را میخواهم..

محرم می رود..

هوای روضه ی تو..

ملت از دولت مطالبه کند

وقتی که لبریز شوی..

برای من بعد از شهریور هیچ مهری نیست..

 

آرشیو مطالب

بهار 92 (23)

زمستان 91 (11)

پاییز 91 (8)

تابستان 91 (8)

بهار 91 (8)

زمستان 90 (3)

پاییز 90 (7)

تابستان 90 (5)

بهار 90 (5)

زمستان 89 (4)

پاییز 89 (8)

تابستان 89 (2)

بهار 89 (1)

زمستان 88 (3)

پاییز 88 (1)

تابستان 88 (2)

بهار 88 (9)

زمستان 87 (14)

پاییز 87 (13)

تابستان 87 (7)

بهار 87 (6)

زمستان 86 (22)

پاییز 86 (7)

تابستان 86 (3)

تابستان 92 (21)

پاییز 92 (11)

زمستان 92 (8)

بهار 93 (10)

تابستان 93 (5)

پاییز 93 (11)

زمستان 93 (9)

بهار 94 (1)

 
 

پیوند ها

 

صفحات وبلاگ

اجتماعی سیاسی و..

سبک زندگی شهدا

بارش احساسهای دلم

 

خبرنامه

 

 

آمار وبلاگ

کل بازدید : 801799
بازدید امروز :164
بازدید دیروز : 63
تعداد کل پست ها : 276

 

دانشنامه مهدویت

مهدویت امام زمان (عج)

پیوندهای روزانه

پایگاه پژوهشی تبلیغی موعظه

پایگاه اطلاع رسانی رهبری

سیداسلام نظرپور

احمد خسروی

مهدی فاضلی

 

امکانات جانبی

پیام‌رسان

نقشه سایت

اوقات شرعی

RSS 2.0

 

 
 

لوگوی دوستان

PARSTIN ... MUSIC

محفل آشنایان((IMAN))

پزشکی تخصصی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani

خاطرات و تاریخ پزشکی Dr.Rahmat Sokhani

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin