سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بشارت حق

عاشقانه می گویم؛ این عشق الهی است..

 

 

جانم فدای رهبر

در نماز جمعه این هفته تهران که آقا خطبه ها رو خوندند بیشترین چیزی که در لحن و صدای ایشون خود نمایی می کرد

صدای گرفته و بغض آلود ایشون بود که واقعا دلشون خون بود.

همه پیام آقا رو گرفتند و می دانند باید چه موضعی داشته باشند و در این شرایط خاص چه کاری کرد.

اما من یک حرف دارم :

چرا باید به خاطر خود خواهی یک عده قدرت طلب و صدارت طلب دل آقا رو خون کنن

بابا جون ایشون با چه زبونی باید بگن: دارن می گن من جونم رو کف دستم گرفتم برای اسلام و ...

ولی یه عده پنبه توی گوششون کردن و نمی فهمن که خاصیت وجودی انسان چیه!

وظیفه اصلی ما حرکت در راه خداست نه در راه خود و دنیا!

آقا دارن می گن باید مسئولین و هر کس که برای اسلام و دین غصه می خوره اینطور باشه

اما می بینی با کمال بی شرمی یه عده به خاطر قدرت، هر کاری می کنن و نامه می نویسن و هر کار دیگه ای

تا اینکه آقا رو تحت فشار قرار بدن.

اما آقا جان {گرامی شون} رو به کف دست گرفتند من اگه جانم بخواد خاصیتی داشته باشه

خاصیت جان همینه که در راه دین و اسلام و دفاع از ولایت فدا بشه نه هیچ چیز دیگه ای!




شنبه 88 خرداد 30 | نظر

سیاست های امام علی ع

 

اعلام سیاست کلى

على علیه السلام از همان ابتدا با تعیین سیاست کلى در اموال مسلمانان ، دقیقا حساب خود را از حکومت عثمان جدا ساخت و روى تمام آن نابرابریها و بى عدالتیهاى گذشته خط بطلان کشید. در سیاست مالى على بن ابى طالب علیه السلام بین فرزندان و خویشان ، همچنین بین خویشان على علیه السلام و سایر مسلمانان ، از نظر سهم بیت المال هیچ گونه تفاوتى وجود نداشت . همه با هم برابر بودند و به یک اندازه سهم مى بردند.

امام صادق علیه السلام فرمود: هنگامى که على علیه السلام زمام امور را به دست گرفت . بر فراز منبر رفت و پس از حمد و ثناى الاهى فرمود: به خدا سوگند تا زمانى که درختى در یثرب دارم ، حتى یک درهم از اموال شما مسلمانان را استفاده نخواهم کرد... آنچه را که مى گویم ، باور کنید... آیا مى پندارید خودم را از این اموال منع کنم و از شما در تقسیم آن فرمان برم ...؟ عقیل ، که از این سیاست سخت نگران شده بود، از جاى برخاست و گفت : مى خواهى مرا با یکى از سیاهان مدینه یکسان بدانى ؟ حضرت فرمود: بنشین ، خدا تو را رحمت کند! آیا غیر از تو کسى دیگر نیست که سخن بگوید... تو چه برترى بر آن سیاه دارى ، مگر به یک سابقه یا تقواى در دین ؟ (166)

ابن شهراشوب ، از ابوالهیثم بن تیهان و عبدالله بن رافع نقل کرده است : طلحه و زبیر نزد امیر مؤ منان آمدند و عرضه داشتند: هرگز عمر نسبت به تقسیم بیت المال با ما چنین رفتار نمى کرد. حضرت فرمود: پیامبر صلى الله علیه و آله چه مقدار به شما مى داد؟ آن دو ساکت شدند و چیزى نگفتند. حضرت فرمود: آیا پیامبر صلى الله علیه و آله به طور مساوى بین مسلمانان قسمت نمى کرد؟ گفتند: آرى . امام فرمود: آیا به نظر شما پیروى از سنت رسول خدا برتر است یا از سنت عمر؟

گفتند: از سنت رسول خدا. سپس گفتند: اى امیر مؤ منان ، سابقه ما از دیگران بیشتر است ؛ رابطه خویشاوندى هم داریم . حضرت فرمود: سابقه شما بیشتر است یا سابقه من ؟ پاسخ دادند: سابقه شما. حضرت فرمود: رابطه خویشاوندى شما نزدیک تر است یا خویشاوندى من ؟ گفتند: رابطه خویشاوندى شما. حضرت فرمود: آیا تحمل مشکلات شما بیشتر و عظیم تر است یا من ؟ گفتند: شما. حضرت فرمود: به خدا سوگند که من و این کارگرم هر دو برابر هستیم .


ادامه مطلب


جمعه 88 خرداد 29 | نظر بدهید

مردی که تاریخی می شود

 گذشت زمان همه چیز را روشن می کند

امام خمینی ره فرمود : بهشتی مظلوم بود مظلوم زیست و مظلومانه به شهادت رسید.

 و اینک مردی دیگر که خود را ، شخصیت خود را، وجود خود را به پای مردم و ملتش فدا می کند

اما امان از بعضی کوفی صفت....




طبقه بندی: مردتاریخ

یکشنبه 88 خرداد 17 | نظر بدهید

تعجب می کنم از ...

سلام درباره جریانات روز:

چند چیز توی این انتخابات من رو خیلی متعجب می کنه!

- اینکه بردن نام امام زمان عج در تمام نقاط جهان خیانت محسوب شده

- اینکه کاهش 30 درصدی قیمت زمین و مسکن خیانت به مردم باشه

- اینکه خودکفایی در سیمان و فولاد و گندم و .. خیانت به مردم باشه

- و خیلی تهمت ها و حرف هایی که مردم نشون دادن که بهش اعتقاد دارن درصورتیکه بعضی منکر می شن

***

- اینکه آدمهایی که تا چند وقت پیش صدای ثروت های باد آوردشون گوش فلک رو کر کرده بود الان دم از شکم گرسنه مردم می زنن . البته من نمی خوام به شخص خاصی اشاره کنم ولی یکی شون کرباسچی بقیه رو هم که توی مناظره فهمیدید...

- گرفتن قدرت به هر کیفیت حتی با تهمت و تخریب و دروغ و بی احترامی . به اصطلاح برای این عده هدف وسیله رو توجیه می کنه!!!

- توی هر انتخاباتی رقابت بین همه نامزدها هست اما این انتخابات و رقابت بین همه و یک نفر هست جالبه!

- اصولا نامزدها برای انتخابات برنامه ارائه می دن اما توی این دوره همه فقط تخریب می کنن تا اینجوری رای بیارن ،‌ برنامه رو هم که کاری نداره ، اول جیب خودی بعد اگه چیزی موند می دن به مردم دیگه.




طبقه بندی: انتخابات مناظره تعجب

جمعه 88 خرداد 15 | نظر بدهید

نماز در احادیث اهل بیت علیهم السلام

اهمیت نماز دز احادیث اهل بیت علیهم السلام:‏

نماز در زندگى و حیات انسان به اندازه اى ارزش دارد که اولیاى الهى براى یک لحظه از آن غافل نبودند و از هر راهى که ممکن بود دیگران را هم به این عبادت ملکوتى تشویق مى کردند .

نماز با این که به غیر مکلّف واجب نیست ولى به خاطر ارزش و اهمیتى که دارد امامان معصوم دستور مى دادند که فرزندتان را از شش ـ هفت سالگى به جهان نماز ببرید و آنان را به سفر در این عرصه گاه معنوى تشویق کنید :

معاویة بن وهب که از بزرگان اصحاب امام ششم است از حضرت باقر (علیه السلام)مى پرسد : در چه زمانى کودکان خود را متوجّه نماز کنیم ؟ حضرت مى فرماید : در هفت و شش سالگى .

محمّد بن مسلم که از یاران بى نظیر امامان است ، از حضرت باقر یا حضرت صادق (علیهما السلام) مى پرسد : کودک در چه زمانى نماز بخواند ؟ حضرت مى فرماید : وقتى که نماز را بفهمد . عرضه مى دارد : چه زمانى مى فهمد تا خواندن نماز بر او لازم باشد ؟ امام مى فرماید : در شش سالگى .

حلبى از راویان بزرگوار شیعه است از امام صادق (علیه السلام) نقل مى کند که حضرت از پدر بزرگوارشان امام باقر  (علیه السلام) روایت مى کنند که ما فرزندانمان را در سن پنج سالگى به نماز امر مى کنیم ، پس شما آنان را به وقت هفت سالگى به دنیاى نماز حرکت دهید .

روایات بسیار مهمّ کتاب هاى پرارزش حدیث از سبک شمردن نماز شدیداً نهى مى کنند :

امام باقر (علیه السلام) مى فرماید : نمازت را سبک مشمار ، به حقیقت که رسول خدا (صلى الله علیه وآله وسلم) به وقت مرگش فرمود : هرکس نماز را سبک انگارد از من نیست ، هر کس شراب بنوشد از من نیست ، و الله قسم کنار کوثر بر من وارد نمى شود .

امام صادق (علیه السلام) فرمود : آن که نماز را سبک بشمارد ( و در نتیجه از خواندن آن محروم گردد یا همراه با شرایط بجا نیاورد ) به شفاعت ما نمى رسد .

امام صادق (علیه السلام) از رسول خدا (صلى الله علیه وآله وسلم) روایت مى فرماید : از من نیست آن که نماز را سبک بشمارد ، و اللّه سبک شمارنده ى نماز کنار کوثر بر من وارد نمى شود .

امام صادق (علیه السلام) در روایتى فرمودند : ملک الموت به هنگام قبض روح ، شیطان را از آن که بر نمازش محافظت داشته دفع مى کند تا نتواند به مسافر باایمان جهان آخرت ضرر برساند و در آن حالت هولناک ، شهادت به توحید و رسالت را به او تلقین مى کند.


ادامه مطلب


جمعه 88 خرداد 1 | نظر

ارتحال ملکوتی حضرت آیه الله بهجت

انا لله وانا الیه راجعون

 ارتحال ملکوتی فقیه عارف کامل حضرت آیت الله العظمی محمد تقی بهجت بر عالم تشیع و امام زمان عج تسلیت باد.امام صادق ع می فرماید: هر گاه عالم فقیهی از دنیا می رود، در اسلام شکافی ایجاد می شود که هیچ چیز نمی تواند جای آنرا پر کند.

امروز یکشنبه 27 2 88 این عالم بی همتای جهان اسلام و مرجع تشیع به ملکوت اعلی پیوست. عجیب اینجاست که امروز در حالی که آفتاب بود، آسمان به یکباره دگرگون شد و ابری آمد و گریست و من نمی دانستم چرا اینگونه شد.

بعد از اندکی شنیدم که در همان زمانی که آسمان ناله سرداده بود و طوفان به پا شده بود روح این مرد و مرجع بزرگ که دنیا همچون او به خود ندیده و نخواهد دید،‌ به نزد خدای خویش عروج نمود.

مختصری درباره ایشان: در ادامه مطلب


ادامه مطلب


دوشنبه 88 اردیبهشت 28 | نظر بدهید

پیام فاطمیه

خوشتر آن باشد که سر دلبران                        گفتـه آیـد در حدیث دیگران

 

عایشه می گوید: « ما رایت احدا کان اشبه کلاما و حدیثا برسول الله ص من فاطمه و کانت اذا دخلت علیه قام الیها، فقبلها و رحب بها کما کانت تصنع هی به ص» یعنی « ندیدم احدی را شبیه تر از فاطمه به رسول خدا از نظر کلام و حدیث، و اینکه هر گاه فاطمه به نزد رسول خدا می رفت حضرت رسول می ایستاد و به سمت او به استقبال می رفت،‌سپس اورا می بوسید و خوش آمد گویی می کرد و فاطمه هم نسبت به رسول خدا همین رفتار را داشت».

عایشه می گوید: « ان النبی ص قبل یوما نحر فاطمه،‌فقلت یا رسول الله فعلت شیئا لم تفعله ، فقال یا عایشه انی اذا اشتقت الی الجنه قبلت نحر فاطمه»یعنی« پیامبر خدا روزی گلوی فاطمه را بوسید. من پرسیدم ای رسول خدا این بزرگداشت و مهربانی را نسبت به دیگر دخترانت ندیده ام، حضرت فرمود: ای عایشه هر گاه به بهشت مشتاق می شوم گلوی فاطمه ام را می بوسم...» (به نقل از کتاب استیعاب/ ج 4/ص 375)

وقتی به مضمون این روایات و روایاتی که در شان و منزلت حضرت صدیقه طاهره س آمده دقت می کنیم چند نتیجه می گیریم:

1- آینکه مهر و امضای فاطمه، همان مهر و امضای رسول الله است به این معنا که هر چه را که فاطمه تایید کند تایید شده رسول الله است و هر چه را که فاطمه رد کند از طرف رسول الله رد شده است.

همچنانکه در بیش از 200 کتاب از کتب معتبر اهل سنت آمده که « فاطمه بضعه منی فمن اذاها آذانی» این نشانگر این است که چقدر حضرت فاطمه سلام الله علیها در نزد رسول گرامی اسلام دارای اجر و قرب بوده اند که از ایشان اینگونه تمجید می کند و می فرماید: فاطمه پاره تن من است هر کس او را آذار دهد مرا اذیت کرده.

2- موضع حضرت فاطمه در عرصه ولایت، شناسنامه شیعه است. چرا که با دفاع و حمایت از ولایت تا آخرین قطره خونش استقامت کرد. این نشانگر اهمیت مرتبه و جایگاه ولایت می باشد که با وجود اینکه بودند کسانی همچون ابوذر و مقداد و ... حضرت صدیقه طاهره وظیفه خود دانست با تمام وجود از این امر خطیر حمایت کند و جانش را در راه ولایت فدا کند.

3- امر به معروف و نهی از منکر شرایطی دارد از جمله آنها " امن از ضرر" است اما این شرط در 2 جا استثنا شده است که از سیره ائمه و معصومین اخذ شده است:

الف: آنجا که اصل دین در خطر باشد؛ مثل زمان حضرت اباعبد الله الحسین ع که فرمود: وعلی الاسلام السلام ....، که اگر اقدام به قیام نمی کرد چیزی از اسلام باقی نمی ماند.

ب: آنجا که ولایت در خطر باشد. همچنانکه حضرت زهرا س با تمام وجود این نقش را ایفا کرد و نشان داد که چگونه باید تا پای جان در امر ولایت مستحکم و مصر بود .

این سیره ائمه و حضرت صدیقه طاهره س غیر قابل انکار است. چرا که آنقدر در کتب شیعه و اهل سنت نقل شده است که از حد تواتر هم فراتر رفته است. و از آنجا که عمل و سیره معصومین برای ما حجت است می توانیم بگوییم این درس عملی حضرت زهرا سلام الله علیها، مکتب ایثار و شهادت در راه ولایت و حمایت از ولایت می باشد که هیچ چیزی در برابرش توانایی عرضه اندام ندارد.

یکی از نکات مهم زندگی حضرت فاطمه زهرا س عبرتهای فاطمیه است که چه شد که امت این رفتار ناشایست را با پاره تن رسول خدا ص داشتند. خود حضرت زهرا س در خطبه اش ( که در مسجد از پشت پرده برای مردم خواند) علت این امر را اینگونه بیان می کند:

- نفاق و طمع در شما زیاد شد

- دین در بین شما کم رنگ شد

-فرصت طلبها به صحنه آمدند و از هر کاری کوتاهی نکردند

- به صورت عجیبی رسم بد گویی از علی ع را در همه جا بر پا کردند( که حتی عده ای وقتی خبر شهادت حضرت علی ع را شنیدند گفتند مگر علی نماز هم می خواند که در مسجد شهید شد!!)

باشد تا از این بیان حضرت زهرا س و آنچه ایشان عملا به فرندان امت اسلام می آموزد درس بگیریم و همواره در راه حمایت و دفاع از ولایت از هیچ حرکتی دریغ نورزیم که این است سیره فاطمیون.




یعنی من هم ....

امروز با خودم فکر می کردم که کسانی که توانستند در طول زندگیشون کار مهمی انجام بدهند چه کاری کردند
و چه خصوصیتی داشتند یا برنامه زندگی شون چی بوده و از این جور سوالها .
اما می دونی تنها چیزی که از این تامل و فکر نصیبم شد و خیلی هم برام مهم بود چی بود؟

من فهمیدم که تمام کسانی که توانستند یک قدم به جلو بردارند
و کاری انجام بدهند،کسانی بودند که تلاش کرده اند و
در راهی که انتخاب کرده اند تا جایی که توانسته اند کوشش و جهد از خود نشان داده اند
و توانسته اند به این باور برسند که خواستن توانستن است

حالا که نوبت ما شده و باید ما آستینی بالا بزنیم و کاری بکنیم چرا ما تلاش نکنیم

آیا به این فکر نمی کنیم که اگر فردا روزی خدا از ما پرسید ای جوان
با این شوق و جوانی و زور بازو و فکر و نیرویی که به تو داده بودم چکار کردی؟
آیا برای خودت کاری کردی؟
آیا برای برادران و خوهرانت کاری کردی؟
آیا برای مردم قدمی برداشتی؟

خدایا کمک کن تا بتونیم در راهی که انتخاب کرده ایم نهایت تلاش و جدیت رو از خودمون نشون بدیم
خدایا کمک کن که در مقابل خودت سر افکنده نشویم
خدایا کمک کن که در مقابل خودمان هم شرمنده نشویم


جمعه 88 اردیبهشت 4 | نظر بدهید

یارانی که امام آنها را می شناسد!!

1-امام صادق علیه السلام فرمود: مردى خدمت امیرالمؤ منین علیه السلام امد و ان حضرت همراه اصـحـابـش بـود، بـر ان حـضـرت سـلام کرد و گفت : به خدا من ولایت و محبت تو را دارم ، امـیـرالمؤ منین علیه السلام فرمود دروغ گوئى ، گفت : چرا، به خدا من محبت و دوستى تو را دارم و تـا سـه بـار تـکرار کرد، امیرالمؤ منین علیه السلام فرمود: دروغ گوئى ، تو چـنـان کـه گـوئى نـیـسـتـى ، هـمـانـا خـدا روحـهـاى مـردم را دو هـزار سـال پـیـش از بـدنـهـایشان افرید و سپس دوستان ما را به ما عرضه کرد، به خدا که من روح تـو را در مـیـان انـها ندیدم ، پس تو کجا بودى ؟ ان گاه ان مرد ساکت شد و جوابى نگفت . و در روایت دیگر است که امام صادق علیه السلام فرمود: او در اتش دوزخ بود.

شـرح :

راجـع بـه تـوضـیـح و تـفـسـر دو هـزار سال و تقدم خلقت روح بر بدن دانشمندان مـطـالبـى گـفـتـه انـد مـبـنـى بـر حـدس و تـخـمـیـن ، پـس ارجـاع عـلم ان بـه خـدا و رسول و اوصیائش اولى بنظر مى رسد.

2-امام باقر علیه السلام فرمود: ما هرگاه مردى را ببینیم ، ایمان یا نفاق او را بحقیقتش مى شـنـاسـیـم . (یـعـنـى حـقیقت و واقع ایمان یا حقیقت و واقع نفاق او را مى شناسیم و چیزى از ایمان یا نفاق او بر ما پوشیده نمى ماند.)

3-عـبدالله بن سلیمان گوید: از امام صادق علیه السلام راجع به امام پرسیدم که ایا کار بـه او واگـذار شـده اسـت چـنـانکه به سلیمان بن داود واگذار شده بود: فرمود: ارى ، و دلیـلش ایـن اسـت کـه : مـردى از امـام مـسـاءله اى پـرسـیـد، ان حـضرت جوابش گفت ، سپس دیـگـرى هـمـان مـسـاءله را پـرسـیـد و او جـوابـى بـر خـلاف جـواب اول گـفـت ، بـاز دیـگرى همان مساءله را پرسید و او جوابى بر خلاف ان دو جواب گفت ، سـپـس فرمود: (((این است که بخشش ما، منت گذار یا ببخش بدون حساب 39 سوره 38 ـ))) در قرائت على علیه السلام این گونه است (و در قرائت مشهور به جاى اعط، امسک است ).

من عرض کردم : اصلحک الله امام که این جواب را مى گوید، انها را مى شناسد؟ (که هر یک را مـطـابق فهم و استعدادش پاسخ مى گوید) فرمود: سبحان الله !! مگر نمى شنوى که خدا مى فرماید: (((در اینها نشانه هائى است براى باریک بینان 75 سوره 15 ـ))) و انها ائمه هستند (((و ان در راهى پابرجاست ))) که هیچگاه از ان خارج نشود (بحدیث 573 رجوع شود).

سپس به من فرمود: ارى امام زمانى که مردى را ببیند، او را مى شناسد و رنگش را ایمان یا نـفـاقش را) مى شناسد، و اگر سخن او را از پشت دیوار هم بشنود، او را و شخصیتش را مى شناسد، همانا خدا مى فرماید (((از جمله ایات خدا افرینش اسمانها و زمین و اختلاف زبانها و رنگهاى شماست ، همانا در این اختلاف براى جهانیان نشانه هائى است 21 سوره 30 ـ))) و انـهـا دانـشـمندان (ائمه علیهم السلام ) هستند، پس امام هر امرى را که بشنود و به زبان ایـد، مـى فـهمد، چه انکه گوینده اهل نجات یا هلاکت باشد، از این جهت است که به مردم ان گـونـه پـاسـخ مى دهد. (یعنى چون امام از طرز گفتار مردم مقدار فهم و استعداد و ایمان و کـفر انها را مى فهمد و درجه امادگى و پذیرش انها را تشخیص مى دهد، از این جهت هر کس را به نوعى خاص پاسخ مى گوید).
ادامه مطلب


جمعه 88 فروردین 21 | نظر
مهدوی

غنچه ای بوده ام از جنس بهار/پرحرارت شدم از پرتو خورشید بلند/سرد گشتم از سایه بی شیله ابر/ سرخوشم با گل یاسی که به هر صبح سحر/ با شمیمی که زجان می روید/می نوازد دل را/ و سپاس از کرم و لطف خدا/و به امید قدمهای خوش یار به چشم/ بی دل فردایم.. (مهدوی)

 



در این وب
در کل اینترنت

موضوعات

عاشقانه می گویم (54)

کمان ابرو (31)

مهدوی (28)

امام خامنه ای (15)

امام زمان (14)

خدا (14)

بشارت حق (13)

عشق (8)

عاشقانه (7)

مهدی مهدوی (5)

kamanabroo (5)

مقام معظم رهبری (5)

رهبری (5)

گناه (4)

ظهور (4)

حضرت زهرا (4)

آقا (3)

اربعین (3)

امام زمان عج (3)

دلم گرفته (3)

قرآن (3)

کمان ابرو (3)

سبک زندگی (3)

سیداحمد خمینی (2)

شهادت (2)

شیطان (2)

دولت (2)

دل (2)

امام رضا (2)

دعا (2)

دنیا (2)

مادر (2)

غفلت (2)

شعر (2)

علم (2)

امام سجاد علیه السلام (2)

امام صادق (2)

انتظار (2)

امام حسین (2)

آیت الله سیستانی (2)

اشک (2)

حضرت زهرا سلام الله علیها (2)

چرا (2)

حرکت (2)

حضرت فاطمه (2)

جمعه (2)

بیا (2)

لبیک یا خامنه ای (2)

نگاه (2)

نور (2)

نماز (2)

همت (2)

وحدت اسلامی (2)

وحدت بین شیعه و سنی (1)

وحی (1)

وعده الهی (1)

وفا به عهد (1)

ولایت (1)

ولایتمداری (1)

ولی امر مسلمین (1)

وکیل (1)

یا ایها العزیز (1)

یااباعبدالله (1)

یابن الحسن (1)

یار (1)

یافاطمه الزهرا (1)

یه بچه (1)

کار (1)

کلیپ صوتی (1)

همسر امام خامنه ای (1)

همسر پیامبر (1)

هیئت (1)

والفجر8 (1)

نماز و اهل بیت (1)

کمان ابرو، پازل،جورچین،مهدوی،خدایا،زندگی،خواسته،عاشقانه می گویم، (1)

کوه (1)

نوشت (1)

نی به نی (1)

نیمه شعبان (1)

هدیه (1)

هسته ای (1)

هفته دفاع مقدس (1)

هلا (1)

نگرانی (1)

مهدی (1)

لیوان (1)

عقد ازدواج (1)

مهدی موعود (1)

مهدی هاشمی (1)

مهر (1)

مهربونی (1)

موضوع انشا (1)

موعظه (1)

می بیند (1)

می کشی (1)

میزبانی (1)

میلاد (1)

میلاد حضرت علی اکبر ع مبارک (1)

میلاد حضرت معصومه (1)

ناامیدی (1)

نامه محبت انگیز امام به همسرش (1)

نان (1)

نبش قبر حجر بن عدی (1)

ندای هل من ناصر (1)

نصایح امام جواد علیه السلام (1)

نظام (1)

نفاق (1)

نگار آشنا (1)

بیداری اسلامی (1)

پایان ماه صفر (1)

پویا بیاتی (1)

پیام (1)

پیام تسلیت (1)

پیام فاطمیه (1)

پیام مقام معظم رهبری (1)

پیامبر اکرم و آخرالزمان (1)

تایید (1)

تبریک (1)

تبریک،عیدفطر،سادگی،یکرنگی،خدایی،تعارف،استراحت،عشق،کمان ابرو،مهدو (1)

تحف العقول (1)

تخریب کعبه و پیدایش مار (1)

تسلط (1)

تعجب (1)

تلفن (1)

تمرین وجوه شرعیه (1)

تندرو (1)

تنها (1)

تنهایی (1)

تهذیب (1)

توبه (1)

توکیستی (1)

تکلیف (1)

جاده (1)

جمعه،امام زمان،منتظر،انتظار،نشونه،نشانه،کمان ابرو،مهدوی،عاشقانه (1)

جمعیت (1)

جمکران (1)

جهاد زن (1)

جهنم (1)

جوانان (1)

جوون (1)

بشارت منجی (1)

بصیرت (1)

بقیع (1)

بمب گذاری (1)

بنرمحرم (1)

بنی صدر (1)

بهشت (1)

بهمن (1)

بی نهایت (1)

حضرت فاطمه سلام الله علیها (1)

حضرت محسن (1)

حضرت معصومه (1)

حضرت مهدی عج (1)

حضور مردم (1)

حماسه (1)

حماسه اقتصادی (1)

حماسه سیاسی (1)

حکم جهاد (1)

خاطرات لاریجانی (1)

خدا بود و دیگر هیچ (1)

خدا هست (1)

خسته (1)

خشوع (1)

خلیفه خدا (1)

خودکشی (1)

دارا که باشی (1)

دانشجو (1)

دانلود (1)

درس (1)

درس خارج (1)

دریا (1)

دریام کن (1)

دستاورهای مذاکرات (1)

حسن روحانی (1)

حسین (1)

حضرت آقا (1)

حضرت آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی (1)

حضرت امام (1)

حضرت جواد الائمه (1)

حضرت خدیجه (1)

چرا عزاداری (1)

چرا گریه بر حسین (1)

چگونه (1)

حدیث (1)

حرف (1)

حرم (1)

حضرت علی (1)

حضرت علی اصغر(ع) (1)

اشک اسمون قشنگه (1)

اصل و فرع (1)

اعتدال (1)

اعتماد به خدا (1)

اقتصاد غربی (1)

اگر جام مرا بشکست لیلی/چرا با دیگرانش بود میلی!--اگر با دیگرانش (1)

العالم بزمانه (1)

الهام چرخنده (1)

امام باقر(ع) (1)

امام جمعه (1)

امام جواد علیه السلام (1)

امام حسن مجتبی(ع) (1)

امام حسن(ع) (1)

آیت الله مهدوی کنی (1)

آیت الله نوری همدانی (1)

ائمه (1)

اخلاص (1)

9 دی (1)

امام خامنه ای حفظه الله (1)

امام خمینی (1)

اروند کنار (1)

از من بگو (1)

ازدواج (1)

ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه علیهما السلام (1)

استجابت (1)

استفاده (1)

استقبال از شهدا،حسرت، عاشقانه می گویم، کمان ابرو (1)

اسلامی (1)

آقا بیا (1)

آگاهی (1)

آه (1)

آبان (1)

آخرالزمان (1)

آخرخط (1)

آرام (1)

آرامش (1)

آشفته (1)

انتقاد سیداحمد از دولت هاشمی (1)

انسان (1)

انکار واقعیت (1)

اهمیت نماز (1)

اوضاع کنونی (1)

ایمان (1)

ایمان مردم (1)

با لینک مستقیم (1)

باران (1)

باقی (1)

باید (1)

برادری دینی (1)

برای اینکه خدا (1)

برای خدا (1)

برجام (1)

برکت (1)

بسیجی (1)

بشارت (1)

بشارت بهشت (1)

امام صادق علیه السلام (1)

امام صادق(ع) (1)

امام علی (1)

امام علی النقی، امام هادی، نقی، کمان ابرو، عاشقانه می گویم، شهاد (1)

امام هادی علیه السلام (1)

امامنا الخامنه ای (1)

امان (1)

انار (1)

انتخاب (1)

انتخابات (1)

انتخابات 92 (1)

انتخابات آزاد (1)

علما (1)

علی (1)

علی مطهری (1)

عملیات روانی (1)

عنصر (1)

عید نوروز (1)

عیدی (1)

غرور (1)

شعر. اشعار (1)

شعرامام زمان (1)

شفاعت (1)

شلمچه (1)

شناخت زمان (1)

دلم گرفته ای دوست (1)

دلواپسی (1)

عاشقا (1)

ف ی ل ت ر ش ک ن (1)

فاطمیه (1)

فانی (1)

فتنه (1)

فرزند آوری (1)

فرصت (1)

فقاهت (1)

فیلم (1)

فکر (1)

قبولی اعمال (1)

قرائت خطبه عقد (1)

قم (1)

قیامت (1)

کار (1)

عاشقانه می گویم،شهید،عید،میلاد امام زمان، نیمه شعبان،دختر شهید،ع (1)

عاشقی (1)

عالم به شرایط زمان (1)

عبور (1)

مادرمن (1)

ماهی و دریا (1)

ماوراء (1)

مایه آرامش (1)

مجلس (1)

محسن بن زهرا (1)

محمود احمدی نژاد (1)

مذاکرات هسته ای (1)

مذاکره (1)

مراجع تقلید (1)

 

مطالب اخیر

هنوز هم اشک می ریزم

یک کانال تلگرامی مخصوص خانما

استدلال حضرت فاطمه (س) با قرآن بر ارث فدک

این روزها مادرم را میخواهم..

محرم می رود..

هوای روضه ی تو..

ملت از دولت مطالبه کند

وقتی که لبریز شوی..

برای من بعد از شهریور هیچ مهری نیست..

 

آرشیو مطالب

بهار 92 (23)

زمستان 91 (11)

پاییز 91 (8)

تابستان 91 (8)

بهار 91 (8)

زمستان 90 (3)

پاییز 90 (7)

تابستان 90 (5)

بهار 90 (5)

زمستان 89 (4)

پاییز 89 (8)

تابستان 89 (2)

بهار 89 (1)

زمستان 88 (3)

پاییز 88 (1)

تابستان 88 (2)

بهار 88 (9)

زمستان 87 (14)

پاییز 87 (13)

تابستان 87 (7)

بهار 87 (6)

زمستان 86 (22)

پاییز 86 (7)

تابستان 86 (3)

تابستان 92 (21)

پاییز 92 (11)

زمستان 92 (8)

بهار 93 (10)

تابستان 93 (5)

پاییز 93 (11)

زمستان 93 (9)

بهار 94 (1)

 
 

پیوند ها

 

صفحات وبلاگ

اجتماعی سیاسی و..

سبک زندگی شهدا

بارش احساسهای دلم

 

خبرنامه

 

 

آمار وبلاگ

کل بازدید : 799580
بازدید امروز :27
بازدید دیروز : 22
تعداد کل پست ها : 276

 

دانشنامه مهدویت

مهدویت امام زمان (عج)

پیوندهای روزانه

پایگاه پژوهشی تبلیغی موعظه

پایگاه اطلاع رسانی رهبری

سیداسلام نظرپور

احمد خسروی

مهدی فاضلی

 

امکانات جانبی

پیام‌رسان

نقشه سایت

اوقات شرعی

RSS 2.0

 

 
 

لوگوی دوستان

PARSTIN ... MUSIC

محفل آشنایان((IMAN))

پزشکی تخصصی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani

خاطرات و تاریخ پزشکی Dr.Rahmat Sokhani

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin