سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بشارت حق

عاشقانه می گویم؛ این عشق الهی است..

 

 

تا محرمی دیگر

قال الرضا علیه السلام :« مَنْ لمْ یَِقدِر عَلی ما یُکَفَّرُبِهِ ذُنُوبَه فَلْیُکْثِر مِنَ الصَّلاةِ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ فَإنَّها تَهْدِمُ الذُّنُوبَ هَدْماً».

امام رضا (ع ) : هر کس قادر نیست کاری انجام دهد که گناهانش را محو کند و از بین ببرد پس زیاد بر محمد و آل محمد صلوات بفرستد چون صلوات، عجیب گناهان را از بین می برد.

شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) رو به تمام شیعیان و دلسوختگان بقیع و صحن وسرای امام رضا ع تسلیت می گم . دیگه تموم شد ، محرم و صفر رو میگم . چقدر دلها در این دو ماه پر نور میشن چقدر راحت میشه توی این دو ماه محرم و صفر عقده های دل رو باز کرد و خودمونی بگم چقدر توی این محرم و صفر دلامون ناز ک و باحال میشه و چقدر راحت میشه گریه کرد. تو محرم و صفر قلبمون نورانی و خلاصه یه حال وهوای خاصی به آدم دست میده که احساس می کنه سبک شده و داره پر می زنه.

دیگه باید یک سال صبر کرد تا دوباره محرم بشه و با آقامون و مولامون ابا عبد الله الحسین ع و حضرت ابالفضل العباس ساقی دشت کربلا و حضرت زینب س و تمام شهدای کربلا عهد و پیمانی دیگه ببندیم و شفاعت نامه هامون رو ازشون بگیریم . عاشقای کربلا و امام حسین ع و حضرت زینب و تموم کسایی که دلاشون حسینی و زینبی شده،  تمام این یه سال رو به عشق رسیدن به محرم و دوباره برپا کردن هیئت و مجالس سینه زنی و روضه خونی به سر می برن.

و من در این روز آخر ماه صفر از خدا می خوام

در تمام این یه سال که به محرم بعدی میرسیم دلم رو با حسین و عباس و رقیه و زینب و... مانوس کنه و هیچ وقت از یادشون  غافل نباشم

از خدا می خوام که من ر ولایق بدونه و نام و راه حسین رو از دل و قلب و زبون من نگیره

از خدا می خوام که من رو لایق بدونه و اسمم رو جزء عزادارها و گریه کنای امام حسین بنویسه که جز این هیچی نمی خوام .

×××

یا امام رضا

من گوشه نشین حرم امام رضایم

حسرت به دل صحن و سرای کربلایم

یعنی میشه من ضریح شش گوشه ببینم

از اون حرم و صحن وسرا بوسه بچینم

از حال وهوای صحن قدسش می شه احساس

بودن تو حریم قدسی حضرت عباس

×××

در این دیار بی کسی مونس ویار من توئی

حاصل زندگانیم دار وندار من توئی

×××

منم که بین طوطیان گرم ترانه توام

کبوتری شکسته دل در آشیانه توام

نیازمند گندمی در آستانه توام

×××

ای بقیع

من گوشه ای از خاک خوشبوی بهشتم

من قبله گاه مردم نیکو سرشتم

من وارث نجوای هجر و درد و داغم

من تربت زهرا و بی شمع و چراغم

من رازدار مرتضایم من بقیعم

×××

 




شنبه 86 اسفند 18 | نظر

ای خدا به فریاد برس ...

دیگه نمی شه ساکت نشست . بالاخره اونها هم آدم هستند و دارن زندگی میکنن تازه اونها مسلمان هستند. چه فرقی داره آدم اینجا یا جای دیگه هر انسانی شرافت خودش رو داره مگه اینکه خودش با اعمال خبطی که انجام میده برای خودش ارزشی باقی نذاره(مثل همونایی که دارن این انسانهای مظلوم رو به خاک وخون می کشن) ..

 

و من به عنوان یک برادر و یک انسان که هنوز براش احساس همدردی و عرق مذهبی مونده واقعا از این رفتار وحشیانه و متعرضانه ناراحت هستم  و اگه می تونستم می رفتم و از برادران مسلمانم دفاع می کردم . (نگید اینها فقط یه احساسه و حرفه برو کشکتو بساو... این یعنی اینکه هنوز بیداریم و از ظلم و تجاوز هر جا که باشه بیزاریم حتی کشور خودمون).

باور کنید همین همدردی ما  اونقدر تو روحیه اون بچه های جنگ زده و بی خانمان شده تاثیر داره که نگو .

 اگه اینجوری حرف یک ایرانی که حرف دل زنان و مردان غزه و فلسطین و لبنان و هر جای دیگری که مظلوم واقع شده اند هم هست به سردمدارن ستم و مدعیان اصلاح و امنیت جهانی میرسه پس بزار بگم:

 « من یک جوان هستم یک جوان ایرانی، یک انسان، یک بشر دوست و مخالف تبعیض نژادی و هر گونه تبعیض دیگر، یک انسانی که زندگی رو در این دو روز دنیا خلاصه نمی کنه که به خاطرش هر کاری بکنه، اظهار و اعلام می کنم که مقتدرانه و با افتخار و شجاعت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان وغزه و .... که مورد ظلم قرار گرفته اند و کمترین حق آنها از اونا سلب شده دفاع می کنم و از دشمنان انسان و مسلمانان و مظلومان برائت می جویم و فریاد می زنم مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ....».  

 از همه این حرفها گذشته ملاک ما عدالت، آرامش و آسایش است و نبودن ظلم و فساد و خونریزی و تعدی به حقوق انسانها است که این ملاکهای الهی و عقلی مورد قبول تمام انسانهای دارای وجدان و عقل هست . اینجوریه که ما توی وجدان و ذات این سازمان مللی ها شک می کنیم و همچنین شک می کنیم در احساس ظلم ستیزی و همدردی و یه جورایی توی حس بشر دوستی کسانی که حتی یک کلمه هم از این ظلم و ستم و تعدی حرف نمی زنن و از مردم بیچاره غزه دفاع نمی کنن .

ای بابا به خاطر اینکه شاید مصالح شخصی و حزبی و سیاسی و این چیزا (همه مردم جهان رو می گم ها) به خطر بیفته و از چشم آمریکا و اسرائیل بیفتن و بترسن از اینکه نکنه بعدا ما هم مورد تجاوز این ستیزه جویان نامشروع قرار بگیریم نه میشه نه واقعا به نظر شما دفاع از یه عده مظلوم وبی نوا و ستم دیده که تمام حرفشون اینه که چرا به میهن ما تجاوز شده، این قدر بی اهمیت و طبیعی است؟!!! که به راحتی سکوت کنیم؟؟؟؟...




دوشنبه 86 اسفند 13 | نظر

چهل منزل و ....

اربعین حسینی را به تمامی شیعیان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام تسلیت عرض می کنم.

اینک بعد از چهل منزل و چهل روز سر به زانو گذاریم و برای غربت و مظلومیت امام حسین و یارانش اشک ماتم ریزیم. و این چهل منزل چه درسها آموختیم و چه معارفی  از زنده نگاه دارندگان هدف و قیام حسین علیه السلام به ما رسید. پس گوشه ای از درسها و نکته هایی که از ارزشهای والای انسانی است را از زبان اهل معرفت باز گو می کنم:

 

از خطبه امام زین العابدین در کوفه:

ما به عزاداریهایمان افتخار می کنیم و جای مباهات نیز هست . اما باید به گونه ای باشیم که امام عصر عج از رفتار ما تعجب نکند( همچنانکه امام زین العابدین از رفتار کوفیان) که از یک سو در مجالس عزاداری امام حسین ع شرکت کنیم و از سوی دیگر در برابر جنایات و تعدی ها و حقوق و ناموس مردم ساکت بمانیم...

شهوات نفسانی بین فطرت و انسان حائل نشوند تا از درک حق و حقیقت باز بماند.

فریبکار نباشیم تا امام (ع) هم دیگر توبه ما را نپذیرد و بگوید شما از نفس خود دست برنمی دارید و این توبه فریبی بیش نیست ( اشاره به دعوت کوفیان از امام حسین (ع) و جنگ در برابر او ، و همچنین درخواست توبه آنان ازامام سجاد (ع)  بعد از شهادت امام حسین (ع).

 

از گفتار امام زین العابدین در شام :

امام خود را برتر از آن می داند که بیهوده گویی کند و ارزش منبر را به مطالبی می داند که روی آن منبر گفته می شود و لذا وقتی خطیبی درمحضر امام زین العابدین(ع) به امام علی و امام حسین(ع) ناسزا گفت ؛ امام زین العابدین  بعد از اینکه خبر از جایگاه آن خطیب در جهنم دادند رو به یزید کردند و فرمودند: آیا به من اجازه میدهی که بر فراز آن چوبها!!!!رفته و چند کلامی با مردم سخن بگویم به گونه ای که رضای خدای سبحان در ?ن باشد و شنوندگان را اجرو ثوابی رسد؟

 

از گفتار زینب سلام الله علیها در کوفه:

در این مقام تنها به ذکر جمله ای ایشان اکتفا می کنم و از آنجا که این جمله کوتاه گویای دریای حکمت است درباره آن از سخن پراکنی خود داری می کنم :

وقتی ابن زیاد (علیه اللعنة) رو به زینب کرد و از مصیبتهای وارده بر ایشان اظهار خشنودی کرد تا بیشتر زینب را برنجاند زینب با اقتدار و اطمینان و آرامش جواب داد: « و ما رایت الا جمیلا؛ هولاء قوم کتب الله علیهم القتل فبرزوا الی مضاجعهم» به جز خوبی و زیبایی چیزی ندیدم ، آنها افرادی بودند که خداوند  برای آنها شهادت را تقدیر کرده بود و به جایگاه خود نائل آمدند.....

 

شیعتی ما ان شربتم     عذب ماء فاذکرونی

او سمعتم بغریب       او شهید فاندبونی

ای شیعه و پیروان من هر گاه آب گوارا نوشیدید مرا یاد کنید

یا اگر از غریب یا شهیدی شنیدید ، بر من گریه کنید




پنج شنبه 86 اسفند 9 | نظر

نیایش های شهید چمران

امروز  نمی دونم چی شد که دلم شدیدا هوای نیایش ها ی شهید دکتر مصطفی چمران رو کرده . با خودم گفتم برم بشینم چند تا از اونا رو بخونم تا دلم آروم بگیره . نمی دونم کتاب « رقصی چنین میانه میدانم آرزوست » که تعدادی از مناجاتهای شهید چمران رو نوشته اند . اما کتابی که تو همین امسال درباره نیایش های شهید چمران به چاپ رسیده حاوی تمام مناجاتهای شهید چمران که به ترتیب دورانهای زندگی شهید چمران مرتب شده و به نوبه خودش یک زندگی نامه عرفانی از ایشان می باشد به نام « نیایش ها شهید دکتر مصطفی چمران» (چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) این کتاب با تلاش مهدی چمران در بهار 86 به چاپ رسید( چاپ اول).

 

چون حال مناجاتهای شهید چمران رو به اندازه وجود خودم درک می کنم و لذت می برم لذا دوست دارم تعدادی از مناجاتهای ایشون رو براتون بزارم تا ببینید عشق به خدا و محو در خدا شدن یعنی چی؟ و هم اینکه با این کار بتونم شیوه نیایش رو یاد بگیرم و با خدای خودم اینگونه باشم.

به سوی خدا...

ای خدای بزرگ اکنون که به سراغ تو می آیم، از تو هم هیچ انتظاری ندارم .

آن چه کرده ام فقط به خاطر عشق به تو بوده است ، احساس وظیفه می کردم و انجام دادم،

 از تو هم هیچ انتظاری ندارم، فقط به سراع تو می آیم، نمی دانم آن چه کرده ام مقبول نظر تو بوده است یا نه؟

 نمی دانم آزمایشی را که گذرانده ام رو سفید شده ام یا نه؟به هر حال در این عالم جزعشق و محبت به بزرگی و عظمت تو محرک دیگری نداشته ام،

 سوخته ام ولی از سوزش خود لذت برده ام ، شنع بوده ام و از سوختن خود نور داده ام، غم و درد همیشه انیس من بوده اند،

 من با رنج و مشقت خو گرفته ام، از هیچ کس و هیچ چیز انتظاری ندارم، به آن چه کرده ام و آن چه داشته ام مغرور نیستم

وشرم دارم از این که چرا این قدر ناچیز بوده ام. ای خدای بزرگ ، به سراغ تو می آیم ، دنیا را پشت سر می گذارم،

 یک عمر با شرف و عزت نفس زندگی کرده ام ولی زندگی دردناکی،

 اکنون به سوی آسایش می آیم ولی خوشحالم که از این همه فشار و درد اظهار ناراحتی نکرده ام

 و خوشحالم که خود به سوی آسایش نمی آیم

بلکه مرا به زور می فرستند.

آری اکنون به سوی تو می آیم......

قستمی از مناجات شهید چمران در آمریکا




پنج شنبه 86 اسفند 2 | نظر

خدا: بنازم به این جوون

تا حالا به این فکر کردین که وقتی کسی به شما بنازه چه حالی به شما دست میده!!

خوب حالا فکر کنین که اگه خدا به ما بنازه چی میشه!!!!!

 نه اینجوری فکر نکن واقعیت داره ما میتونیم کاری کنیم که خدا با این عظمتش به این مخلوق دو پا یعنی انسان در مقابل ملائکه و فرشتگان مباهات کنه و بنازه .!!!!

حتما می گی چه جوری؟ یا اینکه کار ما نیست مال خشکه مقدساس نه مال ما که سر تا پا گناهیم و از این حرفاییکه خدا رو خوش نمیاد.

 

خدا رو به فرشتگان می کنه و می گه ببینید این همون بنده ای جوان من  است که در هنگام خلقتش به او ایراد گرفتید و گفتید که در زمین فساد می کنه  و خونریزی به پا می کنه و... حالا همون بنده داره به سمت من میاد و در مقابل خواسته های نفسانی اش من رو انتخاب می کنه (بنازم این بنده ام را)پس همه شما برای او طلب مغفرت کنید . بهشت را بر او واجب کردم و تمام گناهانش را بخشیدم. من او را دوست دارم .

امام صادق علیه السلام :« خدای تعالی به وجود جوان عبادت پیشه بر فرشتگان می نازد و می فرماید: بنگرید این بنده مرا! به خاطر من از شهوت خویش دست می کشد».

(کنز العمال/10233)

چقدر لذت بخشه وقتی شیطان می خواد ما رو به سمت خودش بکشه با اطمینان خاطر خدا رو انتخاب کنیم و بدونیم که در اون لحظه ( و تمام لحظات دیگه) داره بهمون نگاه می کنه و به ما لبخند می زنه . و ما رو به فرشته ها نشون میده که .... این حقیقتی است که بین انسان و خدا است.

چیزی بوده که تابحال برات خیلی لذت بخش باشه و هر وقت بهش فکر میکنی یا ببینیش واقعا آروم بشی؟  حتما ولی نه اینجوری که گفتم ! ولی می خوای داشته باشی . می خوای تو زندگی یه چیزی داشته باشی که همیشه برات مایه آرامش و دلگرمی باشه و از احساسش لذت ببری ؟ بیا باهم به خدا فکر کنیم

صبر کن تا آخرش بخون بعد برو باشه

بیا با هم به خدا فکر کنیم

به رابطه بین من و خدا

به اینکه همیشه خدا با لبخند به ما (مخصوصا ما کوچکترها ما جوونا) نگاه می کنه و منتظره که ما هم بهش لبخند بزنیم

به اینکه چقدر لذت بخشه وقتی خدا ازمون راضی باشه

به اینکه سخت نیست خدا رو از خودمون راضی نگه داریم و با هاش دوست باشیم

خدا مهربونه درد من و تو رو می دونه

بیا باهاش حرف بزنیم

مطمئنم بدون جواب نمی مونی

نیاز نیست فکر کنید که من چه گناهی کردم و باید به خاطرش توبه کنم

توبه به خدا روی آوردنه و دوست شدن با خدا ست

پیامبر اکرم ص « خدای تعالی جوان توبه کار را دوست دارد»

خدایا من را به سمت خودت بکش و به من بفهمان که گناه از ارزش من در نزد تو می کاهد.

خدایا همچنانکه دارم برای زندگی روزمره تلاش می کنم به من قدرت و اراده بده تا به خاطر تو تلاش کنم تا زندگیم رنگ تو را بگیرد.




سه شنبه 86 بهمن 30 | نظر

یه ماهی بود یه دریا

به یاری خدا امتحانات رو که خوب دادم و الان هم وقتم باز تر شده.

تا ببینم از این به بعد چه جوری می تونم در خدمت دوستان باشم.

یه شعر جالبی تو یکی از سایتا دیدم براتون می ذارم خودم که خوشم اومد.

 

یه ماهی بود یه دریا

یه آسمون زیبا...

یه قایق شکسته

یه ماهیگیر تنها...

 

یه ماهی گیر که دریا

دنیای باورش بود

نیاز صید ماهی(!)

امید آخرش بود

یه ماهی که حواسش

به آینه های نور بود

فکر شب عروسی

تو حجله بلور بود!

ماهی شده بود باورش

تور اگه بندازن سرش

میشه عروس ماهیا!

ماهی نمی شد باورش

تور اگه افتاد رو سرش

نگاه گرم ماهی گیر

میشه نگاه آخرش!

ماهی لبش می خندید

به قحطی صداقت...

به دشنه ای که خورده

تو سفره رفاقت

ماهی نفهمید چه کسی

سینه خواستشو درید

کدوم لب گرسنه ای

شیره بختشو کشید

ماهی هرگز نفهمید

تور بوده بند صیاد (!)

نمیشه عشق شیرین

برای قلب فرهاد!

 

شاعر:؟

شاد باشید و دریایی

 




یکشنبه 86 بهمن 28 | نظر

خدای من تو را شکر می کنم

خدای من

تورا شکر می کنم

 که مرا در زمانی آفریدی که رنج و سختی اش را پیش تر از این

 پیشینیانم به جان خریده اند.

و من امروز

ایستاده بر جایگاهی هستم

که قامت گرفته از قطره قطره خون شهیدان و ذره ذره زجز پدران و مادران ماست.

 

خدای من

به خاطر این فهم که به من دادی

تو را شکر می کنم

و به آن افتخار می کنم.

 




یکشنبه 86 بهمن 21 | نظر بدهید

به این میگن تخریب چی

سر کلاس تخریب ( تخریب دیگه که تو جبهه و جنگ و خلاصه این جور جاها خیلی مهم و اساسی هست) استادی که درس می داد حرفای خیلی قشنگی می زد:

 می گفت : تخریب رو خیلی خوبه که یاد بگیرید مطمئنا به درد همتون می خوره به درد تک تکتون می خوره. همتون می تونید از این تخریب استفاده کنید به نحو احسن.

حالا ما هم که با خودمون می گفتیم آخه چه جوری به درد هممون می خوره . ما که جبهه نرفتیم یا الان که جنگ نیست .

 بعد گفت : می دونبد کجا به درد می خوره ؛ برای تخریب نفس ؛ تخریب غرور ؛‌ تخریب هواهای نفس؛ اون تخریب چی موفق هست که اول بتونه نفس خودش رو تخریب کنه...  .

همینجور که اینا رو می گفت دیدم راستی عجب حرفی گفت ها حالا می فهمم تخریب یعنی چی . الان دیگه داشتم خوب درک می کردم که تخریب جی های جبهه و جنگ ؛ چی رو تخریب می کردن و کارشون چی بوده.

در ادامه حرفاش گفت: اینم بگم تخریب یه حالتش خوب نیست....    

بعد از اینکه اون حرفا رو شنیده بودم این دفعه واقعا موندم که چی می خواد بگه خوب گوشامو تیز کردم که یه وقت چیزی از حرفاش از دستم نره

بعد گفت: یادتون باشه تخریب رو که یاد می گیریم نباید ازش برای تخریب شخصیت آدما استفاده کنیم اگه می خواهیم از کسی حرفی بزنیم احترام شخصیت و مسلمانی و مومن بودنش رو نگه داریم و الا پیش خدا باید جواب بدیم ...  .

بعد هم گفت که: این رو گفتم چون انتخابات مجلس نزدیکه و....   .

اینجا بود که با خودم گفتم واقعا بچه های تخریب ؛‌نفسشون رو تخریب کردن و روحشون رو ساختند . کاش خدا توفیق به من هم بده تا بتونم یک تخریب چی موفق باشم.

التماس دعا




پنج شنبه 86 بهمن 18 | نظر بدهید

خدایا کمکم کن

خدایا به خیر کن

تو این دو سه هفته واقعا برای سر خاروندن هم وقت ندارم

 از فردا امتحاناتم شروع میشه همشون هم پشت سر هم.

وقت نکردم درست و حسابی درس بخونم .

 هنوز سه تا از درسارو حتی نگاه هم نتونستم بندازم.

 دیگه نمی دونم هیچ بعید نیست که مشروط هم بشم .

 برام دعا کنید .

 همه کارهای خونه زندگیم تو خونه و بیرون و خلاصه کار و درس و رو سرم ریخته  دیگه نمی دونم چه جوری از پس این امتحانا بر بیام.

 شما بگید چیکار کنم .

تا الان که ساعت یک بعد از نیمه شبه سعی کردم بخونم ولی نتونستم خیلی بخونم .

واقعا  الان هم خیلی خسته هستم که هنوز نتونستم درست و حسابی استراحت کنم .

 خدایا یه اراده قوی به من بده تا بتونم از این یه هفته شلوغی موفق بیام بیرون .

خدایا به من اراده بده قدرت بده ذهنم رو شفاف کن که دیگه نمی کشه .

تو هم که داری می خونی دلت برام بسوزه و برام دعا کن

 




دوشنبه 86 بهمن 15 | نظر بدهید

دوستت دارم !!!

چند وقته یه چیزی یه کم ذهنم رو به خودش مشغول کرده اونهم اینه که دوست داشتن چه حالتی هست که برای ما آدما به وجود میاد؟ تا حالا بهش فکر کرده بودید ؟! ولی هر چی باشه یه چیز غیر قابل انکار هست که هر کسی حتی برای یک بار در عمرش براش پیش میاد و حتی بارها و بارها .

اینم می دونید که دوست داشتن یه چیزه ولی دل بستن یه چیز دیگه ست .

ما آدما می تونیم کسی رو یا چیزی رو دوست داشته باشیم بدون اینکه خیلی ذهنمون رو درگیر خودش کنه و بدون اینکه به اون کس یا چیز وابسته یا دلبسته بشیم . خودتون یه کم فکر کنید چند نمونه براش میتونید پیدا کنید.

ما آدما میتونیم کسی یا چیزی رو دوست داشته باشیم ولی واقعا دلباخته یا وابسته و دلبسته اون بشیم حتی در این حالت تمام چیزهای دیگری رو که دوست داریم هم میتونیم فراموش کنیم یا کمتر به اونا فکر کنیم  و چیزی که انیس و مونس تنهایی هامون بشه همون باشه ولی هیچ وقت نمیشه و نشده که در یک لحظه واقعا به دو  کس یا دو چیز دلباخته بود چون این خاصیت قلب و دل و محبتی هست که خدا برامون قرار داده و توی قرآن هم دربارش گفته که القلب حرم الله و هر قلبی فقط یک نفر رو میتونه به عنوان معشوق خودش دوست داشته باشه . خیلی جالبه نه !!

معلوم میشه که ما آدما موتونیم حتی تموم انسانها رو دوست داشته باشیم بدون اینکه اون معشوق یکی یه دونه قلبمون رو ناراحت کرده باشیم چون تا وقتی معشوق تو دل باشه هیچ محبتی به اون نمی رسه که بخواد جاشو بگیره .

البته البته البته  شاید با خودت می گی چرا برام شده واقعا به یه کسی عشق می ورزیدم ولی بعد از چند وقت یا بعداز چند بار ارتباط، اون شدت از من گرفته شده و الان دیگه همچین حالتی ندارم، پس بزار بگم که عزیزم اینجاست که یه بار دیگه پای خدا میاد وسط و می بینیم خدا یه خاصیت خیلی قشنگ دیگه برای این قلب و این احساس گذاشته می پرسین چیه ؟           پس حتما بخون :

خدا چون زیباست و زیباییها رو دوست داره ( انّ الله جمیل یحب الجمال ) دوست داره که مخلوقاتش هم بفهمن که زیبایی مطلق فقط خودشه و اونه که این احساس قشنگ رو به آدما داده تا ما تجربش کنیم و باهاش عاشق بشیم بعد بفهمیم نه ! اون کسی که محبت قلب من رو میتونه پر کنه این نبود بعد دنبال یکی دیگه می گردیم تا عاشقش بشیم ، که اگه اینجا یه کم فکر کنیم باید بفهمیم که هیچ چیز و هیچ کسی لایق کران نا متناهی محبت ما آدما نیست ، بعد برسیم به اینجا که آهان چرا یکی هست که می تونه جواب این محبت و عشق رو بده و حقش رو ادا کنه و دیگه بعد از اون دنبال عاشقی نمی ریم ، بلکه همون جا به پای عشقمون می مونیم ، که اون خود خداست .

قربونش بشم ، چون برای ما آدما که عشق رو نمی فهمیم ،  یه مهلتی داده تا تو این دنیا عشق رو تجربه کنیم بعد بفهمیم که اون کسی که عاشقش شدیم اونی نبود که دلمون می خواست بعد دنبال خود خدا را بیفتیم وای چقدر قشنگه این عاشق پروری خدا .

خدای صبور من که گذاشتی هر کی رو که بخواهیم بتونیم دوستش داشته باشیم . این احساس رو برامون گذاشتی تا بتونیم زنده بمونیم و زندگی کنیم ( ولی بعضی هامون نفهمیدیم که محبت مال کیه ) به من به ما به هر کی که دوست داشتن رو می فهمه کمک کن تا بفهمیم و درک کنیم که اگه تو دوست داشته باشیم چقدر احساس راحتی می کنیم . خدایا این لذت رو به هر کی که دوست داشتن رو فهمیده بده. الهی آمین




چهارشنبه 86 بهمن 10 | نظر
مهدوی

غنچه ای بوده ام از جنس بهار/پرحرارت شدم از پرتو خورشید بلند/سرد گشتم از سایه بی شیله ابر/ سرخوشم با گل یاسی که به هر صبح سحر/ با شمیمی که زجان می روید/می نوازد دل را/ و سپاس از کرم و لطف خدا/و به امید قدمهای خوش یار به چشم/ بی دل فردایم.. (مهدوی)

 



در این وب
در کل اینترنت

موضوعات

عاشقانه می گویم (54)

کمان ابرو (31)

مهدوی (28)

امام خامنه ای (15)

امام زمان (14)

خدا (14)

بشارت حق (13)

عشق (8)

عاشقانه (7)

مهدی مهدوی (5)

kamanabroo (5)

مقام معظم رهبری (5)

رهبری (5)

گناه (4)

ظهور (4)

حضرت زهرا (4)

آقا (3)

اربعین (3)

امام زمان عج (3)

دلم گرفته (3)

قرآن (3)

کمان ابرو (3)

سبک زندگی (3)

سیداحمد خمینی (2)

شهادت (2)

شیطان (2)

دولت (2)

دل (2)

امام رضا (2)

دعا (2)

دنیا (2)

مادر (2)

غفلت (2)

شعر (2)

علم (2)

امام سجاد علیه السلام (2)

امام صادق (2)

انتظار (2)

امام حسین (2)

آیت الله سیستانی (2)

اشک (2)

حضرت زهرا سلام الله علیها (2)

چرا (2)

حرکت (2)

حضرت فاطمه (2)

جمعه (2)

بیا (2)

لبیک یا خامنه ای (2)

نگاه (2)

نور (2)

نماز (2)

همت (2)

وحدت اسلامی (2)

وحدت بین شیعه و سنی (1)

وحی (1)

وعده الهی (1)

وفا به عهد (1)

ولایت (1)

ولایتمداری (1)

ولی امر مسلمین (1)

وکیل (1)

یا ایها العزیز (1)

یااباعبدالله (1)

یابن الحسن (1)

یار (1)

یافاطمه الزهرا (1)

یه بچه (1)

کار (1)

کلیپ صوتی (1)

همسر امام خامنه ای (1)

همسر پیامبر (1)

هیئت (1)

والفجر8 (1)

نماز و اهل بیت (1)

کمان ابرو، پازل،جورچین،مهدوی،خدایا،زندگی،خواسته،عاشقانه می گویم، (1)

کوه (1)

نوشت (1)

نی به نی (1)

نیمه شعبان (1)

هدیه (1)

هسته ای (1)

هفته دفاع مقدس (1)

هلا (1)

نگرانی (1)

مهدی (1)

لیوان (1)

عقد ازدواج (1)

مهدی موعود (1)

مهدی هاشمی (1)

مهر (1)

مهربونی (1)

موضوع انشا (1)

موعظه (1)

می بیند (1)

می کشی (1)

میزبانی (1)

میلاد (1)

میلاد حضرت علی اکبر ع مبارک (1)

میلاد حضرت معصومه (1)

ناامیدی (1)

نامه محبت انگیز امام به همسرش (1)

نان (1)

نبش قبر حجر بن عدی (1)

ندای هل من ناصر (1)

نصایح امام جواد علیه السلام (1)

نظام (1)

نفاق (1)

نگار آشنا (1)

بیداری اسلامی (1)

پایان ماه صفر (1)

پویا بیاتی (1)

پیام (1)

پیام تسلیت (1)

پیام فاطمیه (1)

پیام مقام معظم رهبری (1)

پیامبر اکرم و آخرالزمان (1)

تایید (1)

تبریک (1)

تبریک،عیدفطر،سادگی،یکرنگی،خدایی،تعارف،استراحت،عشق،کمان ابرو،مهدو (1)

تحف العقول (1)

تخریب کعبه و پیدایش مار (1)

تسلط (1)

تعجب (1)

تلفن (1)

تمرین وجوه شرعیه (1)

تندرو (1)

تنها (1)

تنهایی (1)

تهذیب (1)

توبه (1)

توکیستی (1)

تکلیف (1)

جاده (1)

جمعه،امام زمان،منتظر،انتظار،نشونه،نشانه،کمان ابرو،مهدوی،عاشقانه (1)

جمعیت (1)

جمکران (1)

جهاد زن (1)

جهنم (1)

جوانان (1)

جوون (1)

بشارت منجی (1)

بصیرت (1)

بقیع (1)

بمب گذاری (1)

بنرمحرم (1)

بنی صدر (1)

بهشت (1)

بهمن (1)

بی نهایت (1)

حضرت فاطمه سلام الله علیها (1)

حضرت محسن (1)

حضرت معصومه (1)

حضرت مهدی عج (1)

حضور مردم (1)

حماسه (1)

حماسه اقتصادی (1)

حماسه سیاسی (1)

حکم جهاد (1)

خاطرات لاریجانی (1)

خدا بود و دیگر هیچ (1)

خدا هست (1)

خسته (1)

خشوع (1)

خلیفه خدا (1)

خودکشی (1)

دارا که باشی (1)

دانشجو (1)

دانلود (1)

درس (1)

درس خارج (1)

دریا (1)

دریام کن (1)

دستاورهای مذاکرات (1)

حسن روحانی (1)

حسین (1)

حضرت آقا (1)

حضرت آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی (1)

حضرت امام (1)

حضرت جواد الائمه (1)

حضرت خدیجه (1)

چرا عزاداری (1)

چرا گریه بر حسین (1)

چگونه (1)

حدیث (1)

حرف (1)

حرم (1)

حضرت علی (1)

حضرت علی اصغر(ع) (1)

اشک اسمون قشنگه (1)

اصل و فرع (1)

اعتدال (1)

اعتماد به خدا (1)

اقتصاد غربی (1)

اگر جام مرا بشکست لیلی/چرا با دیگرانش بود میلی!--اگر با دیگرانش (1)

العالم بزمانه (1)

الهام چرخنده (1)

امام باقر(ع) (1)

امام جمعه (1)

امام جواد علیه السلام (1)

امام حسن مجتبی(ع) (1)

امام حسن(ع) (1)

آیت الله مهدوی کنی (1)

آیت الله نوری همدانی (1)

ائمه (1)

اخلاص (1)

9 دی (1)

امام خامنه ای حفظه الله (1)

امام خمینی (1)

اروند کنار (1)

از من بگو (1)

ازدواج (1)

ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه علیهما السلام (1)

استجابت (1)

استفاده (1)

استقبال از شهدا،حسرت، عاشقانه می گویم، کمان ابرو (1)

اسلامی (1)

آقا بیا (1)

آگاهی (1)

آه (1)

آبان (1)

آخرالزمان (1)

آخرخط (1)

آرام (1)

آرامش (1)

آشفته (1)

انتقاد سیداحمد از دولت هاشمی (1)

انسان (1)

انکار واقعیت (1)

اهمیت نماز (1)

اوضاع کنونی (1)

ایمان (1)

ایمان مردم (1)

با لینک مستقیم (1)

باران (1)

باقی (1)

باید (1)

برادری دینی (1)

برای اینکه خدا (1)

برای خدا (1)

برجام (1)

برکت (1)

بسیجی (1)

بشارت (1)

بشارت بهشت (1)

امام صادق علیه السلام (1)

امام صادق(ع) (1)

امام علی (1)

امام علی النقی، امام هادی، نقی، کمان ابرو، عاشقانه می گویم، شهاد (1)

امام هادی علیه السلام (1)

امامنا الخامنه ای (1)

امان (1)

انار (1)

انتخاب (1)

انتخابات (1)

انتخابات 92 (1)

انتخابات آزاد (1)

علما (1)

علی (1)

علی مطهری (1)

عملیات روانی (1)

عنصر (1)

عید نوروز (1)

عیدی (1)

غرور (1)

شعر. اشعار (1)

شعرامام زمان (1)

شفاعت (1)

شلمچه (1)

شناخت زمان (1)

دلم گرفته ای دوست (1)

دلواپسی (1)

عاشقا (1)

ف ی ل ت ر ش ک ن (1)

فاطمیه (1)

فانی (1)

فتنه (1)

فرزند آوری (1)

فرصت (1)

فقاهت (1)

فیلم (1)

فکر (1)

قبولی اعمال (1)

قرائت خطبه عقد (1)

قم (1)

قیامت (1)

کار (1)

عاشقانه می گویم،شهید،عید،میلاد امام زمان، نیمه شعبان،دختر شهید،ع (1)

عاشقی (1)

عالم به شرایط زمان (1)

عبور (1)

مادرمن (1)

ماهی و دریا (1)

ماوراء (1)

مایه آرامش (1)

مجلس (1)

محسن بن زهرا (1)

محمود احمدی نژاد (1)

مذاکرات هسته ای (1)

مذاکره (1)

مراجع تقلید (1)

 

مطالب اخیر

هنوز هم اشک می ریزم

یک کانال تلگرامی مخصوص خانما

استدلال حضرت فاطمه (س) با قرآن بر ارث فدک

این روزها مادرم را میخواهم..

محرم می رود..

هوای روضه ی تو..

ملت از دولت مطالبه کند

وقتی که لبریز شوی..

برای من بعد از شهریور هیچ مهری نیست..

 

آرشیو مطالب

بهار 92 (23)

زمستان 91 (11)

پاییز 91 (8)

تابستان 91 (8)

بهار 91 (8)

زمستان 90 (3)

پاییز 90 (7)

تابستان 90 (5)

بهار 90 (5)

زمستان 89 (4)

پاییز 89 (8)

تابستان 89 (2)

بهار 89 (1)

زمستان 88 (3)

پاییز 88 (1)

تابستان 88 (2)

بهار 88 (9)

زمستان 87 (14)

پاییز 87 (13)

تابستان 87 (7)

بهار 87 (6)

زمستان 86 (22)

پاییز 86 (7)

تابستان 86 (3)

تابستان 92 (21)

پاییز 92 (11)

زمستان 92 (8)

بهار 93 (10)

تابستان 93 (5)

پاییز 93 (11)

زمستان 93 (9)

بهار 94 (1)

 
 

پیوند ها

 

صفحات وبلاگ

اجتماعی سیاسی و..

سبک زندگی شهدا

بارش احساسهای دلم

 

خبرنامه

 

 

آمار وبلاگ

کل بازدید : 799589
بازدید امروز :36
بازدید دیروز : 22
تعداد کل پست ها : 276

 

دانشنامه مهدویت

مهدویت امام زمان (عج)

پیوندهای روزانه

پایگاه پژوهشی تبلیغی موعظه

پایگاه اطلاع رسانی رهبری

سیداسلام نظرپور

احمد خسروی

مهدی فاضلی

 

امکانات جانبی

پیام‌رسان

نقشه سایت

اوقات شرعی

RSS 2.0

 

 
 

لوگوی دوستان

PARSTIN ... MUSIC

محفل آشنایان((IMAN))

پزشکی تخصصی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani

خاطرات و تاریخ پزشکی Dr.Rahmat Sokhani

 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin